قیمت جدید انواع روغن نباتی اعلام شد + لیست قیمت ها

مواد غذایی> اقتصاد غذا - در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ (امروز) را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به پیگیری و جلسات برگزار شده با جناب آقای دکتر فرهیدزاده سرپرست محترم سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و جناب آقای دکتر شه پرست مدیرکل محترم دفتر صنایع غذا و دارو وزارت صنعت، معدن و تجارت، به پیوست قیمت روغن نباتی برای مصرف کنندگان اعلام  می گردد.
لذا با توجه به اینکه قیمت های جدید اعلامی از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می بایست توسط خود شرکت ها در سامانه جامع تجارت بارگذاری گردد، بنابراین از روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ قیمت های فوق قابلیت اجرایی خواهند داشت.

بنا بر این گزارش قیمت روغن خانوار ۱۰ درصد و قیمت روغن صنف و صنعت ۱۵ درصد کاهش داشته است.

برای مشاهده لیست کامل  قیمت روغن نباتی کلیک کنید

کد خبر 53112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    زحمت کشیدن روغن 400%گران کردن حالا 10%کم کردن الیافی اجناسی که گران کردن چی می شود10
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 1
    خودتان را کشتید به مرگ رسوندید به تب راضی کردید
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    واقعا دست مسئولین درد نکنه با تلاشهای شبانه روزیشون روغن 24 تومنی رو رسوندن به 116 تومن حالا اومدن ده درصد کم کردن،مثلا می خوان بگن خیلیییی نگران حال مردمن.تو رو خدا ما رو بیشتر از این مدیون خودتون نکنید.