گروه صنعتی پژوهشی زر میزبان کنفرانس فناوری مالی

چهارمین کنفرانس سالانه فناوری مالی  با محوریت اقتصاد دانش بنیان و فناوری مالی به میزبانی گروه صنعتی زر برگزار شد.

پروفسور رهنمای رودپشتی دبیرکل انجمن مهندسی مالی ایران در این زمینه گفت: در نشست امسال، الگوها، کارکردها و آینده پژوهی در حوزه تولید و صنعت بررسی شد.
معاون مالی اقتصادی و عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر نیز گفت: این گروه با مطالعات بازار و پیش بینی اقتصادی جهان در سالهای آینده، درصدد عملکرد بهتر از رقبای جهانی است.
دکتر مشهدی زاده افزود : استراتژی کلان گروه زر، مشارکت بیشتر در توسعه شرکتها و تولید محصولات دانش بنیان، رشد اقتصاد ملی، ارتباط عمیق صنعت، دانشگاه و انجمنهای علمی و تکمیل زنجیره ارزش  است.
او ادامه داد : با کمک تیم های تحقیق و توسعه و فنی و مهندسی، محصولات دانش محور  در زمینه غذایی و دارویی برای همه قشرها از جمله بیماران خاص، کودکان، ورزشکاران و دوستداران سبزیجات  ، تولید کرده ایم و این روند با شتاب ادامه دارد.
در ادامه این نشست کارشناسان و اساتید دانشگاه ها، مقالات خود را در خصوص فناوری مالی، کسب و کارهای دانش بنیان، فناوری مالی و بازارهای نوظهور، اقتصاد دیجیتال، بازارسازی و نوآوری، توسعه تولید دانش بنیان و اشتغال زایی ارائه کردند.
کنفرانس سالانه فناوری مالی با محوریت "فین تک" با همکاری مرکز پژوهشی مهندسی مالی و سرمایه گذاری بازارساز، انجمن مهندسی مالی ایران، شرکت فرابورس ایران و گروه صنعتی پژوهشی زر در شرکت زرماکارون، برگزار شد.
شرکت کنندگان در این کنفرانس در پایان از خطوط پیشرفته گروه صنعتی پژوهشی زر بازدید کردند.

کد خبر 53179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =