رونمایی از محصولات جدید گروه زر در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات 

گروه صنعتی پژوهشی "زر" با 2 شرکت زیر مجموعه در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ، شرکت می کند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی شیرینی ، شکلات و تجهیزات وابسته از 21 تا 24 شهریورماه امسال برگزار می شود و شرکتهای "زرکام" و "زرفروکتوز" از مجموعه شرکتهای هولدینگ زر در آن حضور دارند.

شرکت زرکام بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا که چندی پیش افتتاح شد محصولات خود را برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه می کند که شامل کیک ، ویفر و شکلات است.

محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی ؛ نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیاست و قابلیت رقابت با برندهای برتر جهان را دارد.

هم اکنون انواع کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می شود و تا پایان امسال ، 400 محصول شامل انواع کیک ها ، بیسکوِئیت ، ویفر ، شکلات ، تافی و کراکر در ایران و بازارهای جهان عرضه خواهد شد.

شرکت زرفروکتوز نیز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل "شیرین کننده های طبیعی گلوکز و فروکتوز ، مالتودکسترین، نشاسته های اصلاح شده و پری ژل" در این نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت.

بازدیدکنندگان گرامی می توانند برای دیدن محصولات شرکتهای زرکام و زرفروکتوز به سالن 40 مراجعه کنند.

نمایشگاه بین المللی شیرینی ، شکلات و تجهیزات وابسته با حضور حدود 250 شرکت در مساحت 33 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

رونمایی از محصولات جدید گروه زر در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات 

کد خبر 53278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =