نمایشگاه فید اکسپو ۲۲-۲۰ دی ماه در تهران برگزار خواهد شد

کشاورزی> اقتصادغذا - بزرگترین رویداد صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور موسوم به Iran FeedExpo 2023 در تاریخ ۲۲-۲۰ دی ماه سال‌جاری برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، طی سنوات گذشته فیداکسپو با حضور شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه های مختلف خوراک اعم از واردکنندگان نهاده، ریز مغذی ها، ویتامین ها، تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات، شرکت های توزیع کننده، کارخانجات معتبر تولیدکننده خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین تشکل های بزرگ بخش دام و طیور و سازمان ها و ارگان های دولتی می باشد.
این رویداد از تاریخ ۲۲-۲۰ دی ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد و در این دوره نیز ۱۲ همایش علمی و کاربردی برای فعالان در صنعت برگزار می گردد که شرکت در این همایش ها برای تمامی بازدیدکنندگان  رایگان خواهد بود.
فید اکسپو با شعار «خوراک سالم- دام سالم - انسان سالم» برگزار می گردید که هدف امسال این رویداد «بهبود بهره وری در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان» و با هدف «برند سازی و رتبه بندی کارخانجات تولید کننده خوراک»  برگزار خواهد شد .
ستاد برگزاری فیداکسپو ۲۰۲۳ از تمامی فعالان و دست اندرکاران بخش خوراک دام، طیور و آبزیان کشور جهت بازدید از این رویداد که همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ می باشد، دعوت به عمل می آورد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://www.mahsimaco.ir مراجعه کنند.

کد خبر 53601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =