بازدید فرماندار بوشهر از فروشگاه رفاه/ تأمین کالای بی‌سابقه در این فروشگاه

اقتصاد غذا - فرماندار استان بوشهر، صالح رحیمی به صورت سر زده از فروشگاه رفاه بوشهر بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس» به نقل از روابط عمومی‌ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در حاشیه اجرای جشنواره‌های فجر تا فطر و شش ساعت شش جایزه فروشگاه رفاه که با تأمین کالاهای اساسی با قیمت‌های پرتخفیف و تنظیم بازار در حال برگزاری است، روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه، جناب آقای صالح رحیمی فرماندار استان بوشهر از فروشگاه مرکزی رفاه در این استان بازدید نمود.


پس از بازدیدهای فراوان مقامات دولتی در روزهای اخیر، این‌بار جناب آقای صالح رحیمی به صورت سر زده میهمان فروشگاه رفاه بود تا از نزدیک به ارزیابی عملکرد این بنگاه اقتصادی به عنوان یکی از بازوان توانمند اقتصاد ایران در تامین و توزیع عادلانه کالا بپردازد.


دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز طی پیامی اعلام داشت؛ حضور مقامات و مسئولان محترم از جمله جناب آقای صالح رحیمی در فروشگاه‌های رفاه باعث دلگرمی و افتخار ما می‌باشد، من از ایشان سپاسگزارم و اعلام می‌دارم چنین بازدیدها و نظارت‌هایی برای رفاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خرسندیم که با کوشش و پیگیری‌های لازم توانسته‌ایم خدمت‌گذاری شایسته برای مردم شریف ایران باشیم.


رفاه همواره در روزهای سخت اقتصادی و کمبود کالاهای اساسی و … با شلف‌ها و قفسه‌های پر، میزبان هموطنان عزیزمان بوده است.

بازدید فرماندار بوشهر از فروشگاه رفاه/ تأمین کالای بی‌سابقه در این فروشگاه

کد خبر 53769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =