دیدار وزیر جهاد کشاورزی با رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی / ضرورت تسریع در تامین ارز واردات گوشت قرمز

وزیر جهاد کشاورزی در نشست بررسی وضعیت تنظیم بازار گوشت قرمز و تسهیل فرایندها برای واردات به موقع گوشت با کیفیت با رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی و سایر فعالان این حوزه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آستانه ورود اولین محموله گوشت از استرالیا در این جلسه با اشاره به تلاش جدی وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار داخل از منابع داخلی و خارجی گفت: با تامین نیاز بازار، باید شرایطی فراهم شود تا قیمت گوشت برای مصرف کنندگان به تعادل رسیده و واقعی شود.
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش های دولت تمام تلاش خود را برای تسهیل فرایند واردات و ترخیص گوشت قرمز به کار بسته اند تا هر چه زودتر بازار گوشت قرمز متعادل شود.
در این جلسه که محسن شیراوند معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور داشت فرهاد آگاهی رئیس هیات مدیره انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی با اشاره به برنامه های این تشکل برای تامین گوشت قرمز کشور گفت: از این هفته واردات گوشت قرمز با کیفیت سرعت گرفته است و اولین محموله گوشت قرمز از استرالیا و توسط هواپیما امروز وارد کشور شده است و تا زمان مشخص شده توسط وزارت جهادکشاورزی نیز واردات گوشت از رومانی، استرالیاو کشورهای آسیای میانه در فواصل زمانی برنامه ریزی شده انجام می شود.
وی تصریح کرد: در کنار تلاش بخش خصوصی برای واردات گوشت با کیفیت در کمترین زمان ممکن، دولت نیز باید شرایط لازم برای تسریع در تامین ارز وارد کنندگان و تسهیل فرایند واردات در همه بخش ها را سرعت بخشد.

آگاهی همچنین در پایان از زحمات و همکاری های شخص وزیر جهاد کشاورزی و بخش های مختلف دولت از جمله  معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور و استان تهران، نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و گمرک ایران و تهران قدردانی کرد.

دیدار وزیر جهاد کشاورزی با رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی / ضرورت تسریع در تامین ارز واردات گوشت قرمز
 

کد خبر 53837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =