«آقامیری» گزینه نهایی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، با اشاره به گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت که به احتمال بسیار زیاد سیدمحمد آقامیری به عنوان گزینه‌ نهایی وزارت کشاورزی معرفی خواهد شد.

ذبیح‌الله اعظمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین خبرها از معرفی وزرای پیشنهادی از سوی دولت، گفت: پیروی درخواست‌های مجلس از دولت برای تسریع در معرفی گزینه‌های پیشنهادی برای وزرای جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و صمت با خبر شدیم که به احتمال زیاد یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده گزینه‌های پیشنهادی به مجلس معرفی خواهند شد. 

وی درباره گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آقایان آقامیری، اعلایی‌مقدم، برومندی و مسعود منصور معاون سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان گزینه‌های مطرح برای وزارت جهاد کشاورزی مطرح هستند اما به احتمال زیاد آقای آقامیری در نهایت به عنوان گزینه نهایی دولت به مجلس معرفی می‌شود. 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره ارزیابی‌اش نسبت به احتمال رای‌آوری آقامیری در مجلس عنوان کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت و باید ابتدا آقای آقامیری برنامه‌های خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کند تا به شکل دقیق مورد بررسی اعضا قرار گیرد. 

اعظمی ادامه داد: البته با توجه به سابقه خوبی که ایشان در مدیریت سازمان دامپزشکی دارد می‌توان امیدوار بود که ساماندهی مناسبی به وضعیت فعلی وزارت جهاد کشاورزی داده شود. 

کد خبر 53966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =