سر صنعت غذا باز هم بی کلاه ماند

در حالی که بیشترین تعداد رای دهندگان در انتخابات اتاق تهران متعلق به گروه کشاورزی و صنایع غذایی بود اما هیچ صندلی در ترکیب هیات رئیسه جدید اتاق تهران نصیب نمایندگان صنعت غذا نشد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران صبح امروز با حضور52 نفر از اعضای هیات نمانیدگان اتاق تهران برگزار شد و پس از شمارش آرا محمود نجفی عرب با ۳۲ رای به عنوان رئیس، مهدی صادقی نیارکی با ۲۹ رای و شهاب جوانمردی با ۲۷ رای به عنوان نائب رئیس اول و دوم، عبارس آرگون با ۴۶ رای خزانه دار و فرزین فردیس با ۳۱ رای منشی هیات رئیسه اتاق شدند.
این انتخابات در حالی برگزار شد که به نظر می رسید نمایندگان صنعت غذا از لحاظ تعداد رای در انتخابات، سابقه حضور و مشارکت درکار تیمی از وضعیت مطلوبی برخوردار بودند و می توانستند یکی یا دو صندلی هیات رئیسه و حتی ریاست اتاق تهران را به دست آورند.
احمدرضا فرشچیان با کسب بیشترین آرا در کل انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور، کاوه زرگران از افراد جوان، تشکلی و در عین حال با سابقه با سه دوره حضور در هیات نمایندگان اتاق تهران و حسن فروزان فرد به عنوان چهره ای علمی و تاثیرگذار درانتخابات اسفند ماه گزینه های جدی و مناسب بخش کشاورزی و صنایع غذایی برای حضور در هیات رئیسه اتاق تهران بودند که به نظرمی رسد به دلیل ضعف لابی گری و وجود دست های پشت پرده، بازی انتخابات اتاق تهران را به نمایندگان «اقتصاد دیجیتال» با دو نماینده در هیات رئیسه اتاق تهران باختند.
لازم به ذکر است که طی سه دوره اخیر 6نفر از هیات نمایندگان اتاق تهران به صورت مستقیم از بخش کشاورزی و صنایع غذایی کشور انتخاب می شوند اما  عملا در هیچ کدام از این دوره ها و در واقع پس از مرحوم شاهرخ ظهیری نمایندگان بخش کشاورزی و صنایع غذایی هیچ صندلی را در هیات رئیسه اتاق تهران به  دست نیاورده اند.
 

کد خبر 53989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =