گشایش نماد غمارگ تا آخر خردادماه

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اوراق بهادار، از بازگشایی نماد غمارگ تا اواخر خردادماه آینده خبر داد و گفت: نماد شرکت مارگارین در بازار دوم بورس تهران که پیش از این لغو پذیرش شده بود، با تایید سازمان بورس اوراق بهادار، طی یکی دو هفته آینده، گشایش خواهد یافت.

دکتر ولی‌الله جعفری، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه)، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، با اعلام خبر فوق، افزود: هفته گذشته یک مصوبه جدیدی را از سازمان بورس دریافت کردیم مبنی بر این‌که تسهیلاتی برای بازگشایی نمادهای لغو پذیرش شده، ایجاد شود.
به گفته وی، نماد غمارگ به همراه دو نماد دیگر بورسی، با استفاده از مصوبه جدید سازمان بورس اوراق بهادار، اواخر خردادماه بازگشایی می‌شوند و به جریان معاملات روزانه بازار سرمایه برمی‌گردند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اوراق بهادار، همچنین با اشاره به احتمال بازگشت دوباره مارگارین به تابلو بازار دوم بورس، تصریح کرد: سه چهار روز پس از لغو پذیرش مارگارین از بازار دوم بورس، مدیران شرکت اطلاعات مربوط را به اداره ناشران ارسال کردند.
جعفری افزود: مارگارین در همین راستا، اعتراض خود را به بورس تهران ارایه داد و خواستار بازگشت دوباره به بازار دوم بورس شد. این درخواست توسط هیات پذیرش بورس تهران در دست بررسی است و احتمالا، بازگشایی نماد غمارگ روی تابلو دوم بورس انجام خواهد شد.

کد خبر 54024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =