قدردانی بخش خصوصی از ابلاغ مصوبه تعمیم تسهیلات خروج ۱۰۰ درصدی کالاهای اساسی فاقد تخصیص ارز به فعالان بخش خصوصی

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی در نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی از ابلاغ مصوبه تعمیم تسهیلات خروج ۱۰۰ درصدی کالاهای اساسی فاقد تخصیص ارز (که قبلا فقط مشمول شرکت های دولتی بود) به کلیه فعالین بخش خصوصی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، محمد مهدی نهاوندی دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور در نامه ای به علی اکبر احودیان دبیر شورای امنیت ملی نوشت: با عنایت به ابلاغ مصوبه تعمیم تسهیلات خروج ۱۰۰ درصدی کالاهای اساسی فاقد تخصیص ارز (که قبلا فقط مشمول شرکت های دولتی بود) به کلیه فعالین بخش خصوصی، لازم می داند مراتب تقدیر و تشکر این تشکل را اعلام نماید. این تصمیم ارزشمند علاوه بر آثار مثبت و فوری در رفع بخشی از محدودیت های ناشی از تحریم ها، در راستای قانون الزامات اجرایی اصل ۴۴ قانون اساسی مانع وجود تبعیض بین شرکت های دولتی و غیر دولتی نیز گردیده که جای تقدیر مضاعف دارد.
وی در بخش دیگری از نامه ابراز امیدواری کرد با تداوم رویکرد سازنده آن شورا در تعامل کارشناسی و موثر با بخش خصوصی کشور در جهت شناسایی و رفع محدودیت های ناشی از تحریم ها، شاهد مزایای متعدد اقتصادی آن در کشور باشیم.

کد خبر 54132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =