رفع مشکل عدم تخصیص سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی فاقد پلاک +سند

هومن حاجی‌پور، قائم‌مقام دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان تهران، اعلام کرد که با پیگیری کارگروه تخصصی کمیته حمایت از کسب‌وکار و مصوبه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، مشکل تخصیص سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی فاقد پلاک حل شده است.

قائم‌مقام دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان تهران از مصوبه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در خصوص رفع مشکلات مربوط به شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی و عدم تخصیص سوخت به تراکتور و کمباین‌های فاقد پلاک، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هومن حاجی‌پور اعلام کرد که طبق مصوبه اخیر معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری که از سوی وزارت کشور به استانداران سراسر کشور نیز ابلاغ شده‌است، «به تراکتور و کمباین‌هایی که سابقاً تولید یا وارد شده اما تاکنون شماره‌گذاری نشده‌اند، بر اساس شماره شاسی و موتور به متصرف آن سوخت تخصیص می‌یابد».

به گفته وی، بر اساس این مصوبه «جهت تسجیل وجود خارجی تراکتور و کمباین و تعیین شماره شاسی و موتور و متصرف آنها، کارگروهی متشکل از نمایندگان کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان‌ها، پلیس راهور فراجا، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تشکیل می‌شود».

حاجی‌پور در همین رابطه توضیح داد که موضوع مشکلات مربوط به شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی، طی دو سال اخیر و در جلسات کارگروه تخصصی کمیته حمایت از کسب‌وکار که مسولیت دبیری این کمیته با رئیس اتاق ایران است، با حضور نمایندگان معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی و نیز اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماشین‌ها و ادوات کشاورزی و تعاونی کمباین‌داران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرانجام این مسئله با مصوبه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برطرف شد.

مصوبه معاونت حقوقی ریاست جمهوری

کد خبر 54137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =