توزیع ۹۰ هزار تن شکر با قیمت مصوب/ ۲۰ هزار تن شکر شرکت بازرگانی دولتی در راه فروشگاه های زنجیره ای

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی در نامه های جداگانه ای سهمیه استان ها، صنف و صنعت و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور را برای توزیع ۹۱ هزا تن شکر با قیمت مصوب اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس» در پی کمبود و گرانی شکر در سطح کشور، پس از توزیع ۵۰ هزار تن شکر وارداتی توسط شرکت آوا تجارت صبا، احمد خانی نوذری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به سید سعید راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد: در راستای تامین تقاضای واقعی شکر خانوار و جلوگیری از هرگونه شوک قیمت ها در سطح بازار، از محل موجودی این شرکت ۱۰ هزار تن به صورت توزیع استانی جهت فروش به معرفی شدگان از سوی سازمان جهاد کشاورزی استانها به منظور توزیع در شبکه مویرگی بازار و ۲۰ هزار تن به فروشگاه های زنجیره ای (دارای شعب کشوری) با نرخ مصوب و مطابق قوانین و مقررات جهت توزیع در شبکه رسمی و تحت نظارت واحد بازرسی انجام شود.

برای مشاهده تصویر نامه کلیک کنید

برای مشاهده لیست تفکیکی استان ها کلیک کنید

توزیع ۶۱ هزار تن شکر خام وارداتی به واحدهای صنفی و صنعتی

همچنین احمد خانی نوذری سرپررست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه دیگری خطاب به طاهری مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اکسون نوشت: مقتضی است نسبت فروش و تخصیص میزان ۶۱ هزار تن شرکت خام وارداتی کشتی الکترا (مستقر در بندر امام خمینی) به استناد جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ به صورت توزیع استانی (پیوست) با نرخ مصوب و مطابق قوانین و مقررات جهت توزیع در شبکه رسمی و تحت نظارت واحد بازرسی انجام شود.

برای مشاهده نامه کلیک کنید

برای مشاهده لیست تفکیکی استان ها کلیک کنید

کد خبر 54226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود محمودی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    چرا به قیمت مصوب بدست مصرف کننده نهایی نمی رسد از ۳۵۰۰۰ تومان به بالا بدست مصرف کننده نهایی میرسد مگر بجز این شکر با قیمت مصوب شکردیگری با قیمت بالاتر وجود دارد ؟ چرا نام آن را شکر دولتی میگذارند که سوء استفاده شود