حضور متفاوت گروه صنعتی مینو در ۲۲ مین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران که از ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، گروه صنعتی مینو از محصولات جدید خود من جمله ساقه طلایی چند غله و اسنک بالشتی با مغزی شکلات بوم بوم رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، گروه صنعتی مینو به عنوان نامی آشنا و برندی شناخته شده برای تمام مردم ایران و کشورهای منطقه با نزدیک به ۶۴ سال تولید توامان و عملکردی رو به رشد، به بخش جدا ناشدنی از حافظه‌ی نوستالژیک مردم ایران تبدیل شده است و هم اینک جز برندهای ماندگار صنعت ایران است که با ۶ شرکت بورسی بخش اعظمی از پرتفوی صنعت غذایی ایران در بازار سرمایه را به خود اختصاص داده است و در برخی گروه‌های کالایی همچنان انتخاب اول مردم به حساب می‌آید.
هر چند اغلب مصرف کنندگان، بخش صنعت شیرینی و شکلات مینو را بیشتر با ابر برندهایی همانند «ساقه طلایی»، «رنگارنگ»، «پفک نمکی»، «ترد»، «شیک»، «مروارید»، «پتی‌بور»، «تک‌تک» و ... می‌شناسند، اما گروه صنعتی مینو در ادامه روند رو به رشد خود و با هدف حفظ جایگاه لیدری بازار اقدامات قابل توجهی را در زمینه توسعه‌ی فعالیت‌های تولیدی‌ خود مخصوصاً سبد شیرینی و شکلات انجام داده است که در این نمایشگاه از دو محصول جدید این گروه رونمایی خواهد شد.
«بیسکویت چند غله ساقه طلایی» غنی شده با کلسیم و ویتامین D3

بیسکویت‌ چند غله ساقه طلایی با آرد گندم، جو دوسر، جو، برنج، چاودار و سبوس گندم تهیه شده است.
این ترکیبات مزایای زیادی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. از جمله مزایا این محصول می‌توان به کمک به کاهش فشار خون و کاهش کلسترول بالای خون اشاره کرد. همچنین این بیسکویت‌ سرشار از فیبر است و برای دستگاه گوارش و عملکرد صحیح آن مفید بوده، سلامت روده را بهبود بخشیده و به سیستم ایمنی بدن در جهت مبارزه با سلول‌های سرطانی کمک می‌کند.

اسنک بالشتی با مغزی شکلات «بوم بوم»
این خوراکی چند غله حاوی ویتامین های گروه B، فیبر و سبوس گندم است که مصرف آن بخشی از نیازهای روزانه بدن را به این مواد برطرف می کند. با افزدون کمی شیر به این محصول در کاسه‌ای کوچک، صبحانه‌ای مغذی، سیرکننده و انرژی‌بخش فراهم خواهد شد.

گروه صنعتی مینو در این نمایشگاه با بیش از ۸۰۰ محصول تولیدی شرکت های صنعتی مینو، صنعتی پارس مینو، صنایع غذایی مینو شرق، شوکوپارس، صنایع غذایی مینو فارس، قاسم ایران، پارس گستر مینو، صادراتی پرسوئیس، صنایع غذایی و آشامیدنی مینو زاگرس و شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند (مینومارت) با هدف نمایش دستاوردها و محصولات مرتبط با صنعت شیرینی و شکلات در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
غرفه گروه صنعتی مینو  در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران از ۱۶  الی ۱۹ شهریور ماه 1402 - محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران - سالن 44A (خلیج فارس) غرفه ۱۵، ساعت بازدید ۸ الی ۱۵ برپاست.
 

کد خبر 54246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =