نان آوران در روز ملی نان ۲۳ ساله شد/ چهار نسل حضور در عرصه نان کشور طی ۱۱۱ سال

۲۲ آبان ماه مصادف با بیست و سومین سال تاسیس شرکت «نان آوران» به عنوان یکی از پیشگامان تولید نان به شیوه صنعتی در ایران است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، از روزی که خانواده مروت پور با سابقه یک قرن حضور در عرصه نان کشور، بنیان تولید نان به شیوه صنعتی را در کشور گذاشتند شاید با توجه به فرهنگ مصرف نان ایرانی ها کمتر کسی فکر می کرد که روزی تولید نان صنعتی چنان گسترش یابد که نان تازه، متنوع و با کیفیت را بتوان در سوپرمارکت های سطح شهر و در تمامی ساعت های روز در دسترس مردم قرار گیرد.
بی شک تقارن تولد شرکت نان آوران در ۲۲ آبان ماه  با «روز ملی نان» در کشور را می توان موید این نکته دانست که ابتکار تولید نان به شیوه صنعتی و همچنین توزیع گسترده در سوپرمارکت های کلان شهر تهران و حومه و حتی شهرستان ها توسط نان آوران جایگاه ویژه ای نزد ایرانیان دارد.
اما اکنون انسجام و حضور ۴ نسل ازخانواده مروت پور در حوزه نان کشور طی ۱۱۱ سال اخیر، گروه نان آوران را به درخت تنومندی تبدیل کرده است که علاوه بر میراث داری نسل های قبل در تولید نان سنتی، زیر مجموعه های این گروه در حوزه نان صنعتی با برند نان آوران، شرکت های دیگری شامل نان آوران نان مدیترانه، هدیه لادن، پادنا آسیا و ... در حوزه های کاری مختلف اما مرتبط، خودنمایی می کنند.

کد خبر 54406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =