بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه خراسان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با مدیرعامل،معاونین و مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان از خطوط تولید و آزمایشگاه شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی مسکنی  با اشاره به چالش های موجود در صندوق بازنشستگی کشوری در تامین حقوق بازنشستگان، ابراز امیدواری کرد؛ شرکت های تولیدی در کنار هم و با همدلی و با تکیه بر توان داخلی در راستای بهبود و به روزرسانی خطوط تولید، گام بردارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری  تجاری سازی محصولات مطابق با استانداردهای جهانی را امری ضروری دانسته و شناخت سریع ذائقه بازار و مصرف کنندگان را لازمه موفقیت در بازار رقابتی برشمرد.

وی در پایان از مجاهدت همکاران در مجموعه صنایع شیر ایران (پگاه) در راستای تولید محصولات سلامت محور برای آحاد جامعه و خدمتگزاری به بازنشستگان، تشکر و قدردانی کرد.

 سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان نیز ضمن خیر مقدم، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه محصولات دانش بنیان و پروژه های سرمایه ای این شرکت ارائه کرد.

 وی ضمن قدردانی از حمایت های دکتر باروتکوب و مجموعه صنایع شیر ایران(پگاه)، بروزرسانی تجهیزات در این مجموعه را امری ضروری دانسته و خواستار حمایت هر چه بیشتر صندوق بازنشستگی کشوری و مسئولین امر شد

کد خبر 54517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =