همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون ماهیان

همایش یک روزه ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون ماهیان دوم بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصدغذا «فود پرس»، مسعود بختیاری رئیس هیات مدیره سندیکای صنایع کنسرو ایران درباره این همایش گفت: همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون ماهیان به همت سازمان شیلات ایران و سندیکای صنایع کنسرو ایران و با مشارکت و پشتیبانی و حمایت موثر وزارت جهادکشاورزی، وزارت صمت و سایر دستگاههای ذی ربط در دوم بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
 وی افزود: مباحث کلیدی توسط وزیر جهادکشاورزی، رییس سازمان شیلات ایران ، رییس سندیکای صنایع کنسرو ایران، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد  unido  و سایر متخصصان صنعت صید و تولید کنسرو ماهی در افتتاحیه این همایش به صورت سخنرانی ایراد خواهد شد.
وی ادامه داد: در حاشیه این همایش نمایشگاه جانبی جهت معرفی جدیدترین محصولات و دست آوردهای تولیدکنندگان کنسرو ماهی و روش های نوین صیادی، برپاست.
بختیاری در ادامه تصریح کرد: نظر به اهمیت برند سازی در صنعت غذا با رویکرد سلامت و ایمنی، جهت دستیابی به مزیت رقابتی و توسعه پایدار؛ مدیریت یکپارچه و نظام مند زنجیره ارزش صنعت کنسرو ماهی، ضروری است و این امر تنها در سایه همگرایی و هم افزایی تمامی دستگاه ها، نهاد ها و سازمان های مرتبط امکان پذیر خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم با استفاده از تخصص و تجربیات فعالان این حوزه، زمینه تعامل و هم فکری متولیان و ذی نقشان صنعت  صید و کنسرو ماهی کشور را از طریق برگزاری همایش فوق فراهم آوریم.

گفتنی است سایر دستگاه های ذی ربط که در برگزاری این همایش نقش دارند عبارتند از: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد ایران، مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، ادارات کل شیلات استان های سیستان بلوچستان و هرمزگان، اتاق بازرگانی ایران، اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران ، اتحادیه تولید و تجارت آبزیان بوده و سازمان شهرداری، انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، دانشگاه امیرکبیر، سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران، اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای، انجمن روغن نباتی ایران، انجمن صنعت پخش ایران، انجمن کاغذ، چاپ و بسته بندی، انجمن صنفی آشپزان و سرآشپزان ایران نیز این همایش را برای برگزاری باشکوه تر یاری می کنند.

کد خبر 54555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =