وزارت جهاد کشاورزی برای تشکیل بانک اطلاعات تشکل ها و فعالان صادراتی دست به کار شد + جزئیات

وزارت جهاد کشاورزی برای نخستین بار با اعلام فراخوانی 15 روزه برای تشکیل بانک اطلاعات و مشخصات فعالیت تشکل‌های صادراتی و فعالان تجارت خارجی در بخش کشاورزی دست به کار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، میثم جاهدی سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی در فراخوانی به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی ایران و انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های فعال در زمینه صادرات و تجارت خارجی اعلام کرد: نظر به لزوم ساماندهی و بهره‌گیری از نظرات ارزشمند بخش خصوصی فعال در حوزه صادرات محصولات و خدمات بخش کشاورزی، باغبانی و صنایع مرتبط در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها، بانک اطلاعاتی منسجم از فعالان حوزه صادرات و تجارت خارجی برای نخستین بار تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی از کلیه تشکل‌های صادراتی، انجمن‌ها و اتحادیه‌های رسمی ثبت شده و دارای مجوز درخواست کرد که ظرف مدت ۱۵ روز اطلاعات و مشخصات فعالیتی خود و اعضا را تحت فایل اکسل تهیه و به همراه تصویر مجوزهای مربوطه در دبیرخانه وزارت جهاد کشاورزی ثبت و CD حاوی فایل اطلاعات مربوطه را به اداره کل توسعه صادرات و تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی واقع در خیابان طالقانی ساختمان شهید آوینی، طبقه ۱۳ تحویل دهند.

سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به جهت آن که موارد ارائه شده مورد بهره‌برداری در تصمیم‌گیری‌های کلان و مرتبط قرار می‌گیرند، از مسوولان اتاق بازرگانی، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها درخواست می‌شود در بررسی مدارک و سوابق و صحت اطلاعات اعلامی، توجه لازم را مبذول دارند.

گفتنی است؛ اطلاعات مربوطه شامل نام انجمن یا تشکل مربوطه/ نام شرکت/ حوزه فعالیت/ استان و شهر/ سابقه فعالیت تجاری/ نام مدیرعامل/ شماره ثابت/ شماره همراه/ پست الکترونیک، به صورت جدول تهیه و به دفتر توسعه صادرات و تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی تحویل شود.

وزارت جهاد کشاورزی برای تشکیل بانک اطلاعات تشکل ها و فعالان صادراتی دست به کار شد + جزئیات

کد خبر 54609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =