محصولات «آس» رسما وارد بازار روغن نباتی شد

فاز نخست کارخانه روغن نباتی شرکت پایا مهر گستران روشنا با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از مدیران ارشد استان در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، فرزاد مخلص الائمه  استاندار مرکزی در مراسم افتتاح فاز نخست تولیدات و بسته بندی روغن های خوراکی شرکت تولیدی بازرگانی پایا مهر گستران روشنا همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این شرکت با تهیه توزیع تولید خرید و فروش و صادرات و واردات انواع محصولات و مواد غذایی و انواع روغن های خوراکی، واردات دام زنده و فراورده های دامی، نهاده های خوراک دام و داروی دامی از افتخارات کشور است.

مخلص الائمه گفت: شرکت پایا مهر گستر روشنا تولید کننده روغن گیاهی با سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه به بهره برداری رسید.

وی خواستار تلاش بیشتر مسوولان برای استفاده از تمام ظرفیت ها در حمایت از بخش صنعت شد و اضافه کرد: ظرفیت های مناسبی در کشور وجود دارد و می توان از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران بهره گرفت.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب صنعت در کشور و به خصوص استان مرکزی باید از فرصت ها و توانمندی های موجود استفاده کرد.

وی افزود: یک هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی مهم در سطح استان مرکزی افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد یک هزار و ۵۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹۰ طرح نیز آغاز خواهد شد.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: با افتتاح طرح های یاد شده شش هزار و ۳۸۵ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه عمرانی و ۲ هزار ۸۹۰ اشتغال در حوزه اقتصادی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ طرح عمرانی خدماتی و اقتصادی در این شهرستان به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۶۶ طرح عمرانی خدماتی و ۳۴ پروژه اقتصادی است. ارزش و اعتبارات مصروف این پروژه ها ۵۸ هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال است و پروژه های دهه ی مبارک فجر در ساوه برای ۲ هزار و ۴۷۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ورود محصولات آس به بازار روغن نباتی

مدیر عامل شرکت تولیدی بازرگانی پایا مهر گستران روشنا نیز گفت: این شرکت در رابطه با تهیه توزیع تولید خرید و فروش و واردات و صادرات واردات انواع محصولات و مواد غذایی و انواع روغن های خوراکی واردات دام زنده و فراورده های دامی نهاده های خوراک دام داروی دامی فعالیت می کند.

محمد قاجاریه قوانلو تصریح کرد: فاز نخست این شرکت در زمینی به مساحت هشت هزار و ٦٠ متر مربع به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این کارخانه تصفیه و بسته بندی انواع روغن های خوراکی با ظرفیت ۱۰۰ تن در شبانه روز و ۳۰۰۰ هزار تن ماهانه انجام و برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

قاجاریه قوانلو ادامه داد: امیدواریم در آینده نه چندان دور، طرح توسعه آن در فازهای بعدی مخازن روغن خام و سوله بسته بندی انواع برنج و حبوبات با اشتغال ۳۰۰ نفر ایجاد شود.

مدیر عامل شرکت تولیدی بازرگانی پایا مهر گستران روشنا تصریح کرد: این شرکت سالیان متمادی در زمینه تهیه تولید و توزیع مواد خوراکی شامل انواع روغن های خوراکی حبوبات برنج و ... فعالیت می نماید و محصولات ایران شرکت از این پس رسما با برند «آس» روانه بازار می شود. همچنین عضو انجمن روغن های خوراکی ایران بوده و داری مجوز فعالیت از اتحادیه ها و صنوف مرتبط می باشد.

قاجاریه قوانلو در ادامه با بیان اینکه عمده فعالیت های این شرکت در زمینه واردات صادرات، خرید و فروش تولید و ترخیص کالا می باشد افزود: این شرکت در زمینه بازرگانی در حال فعالیت واردات صادرات خرید و فروش و در زمینه تولید در حال احداث کارخانه تصفیه روغن خوراکی و بسته بندی کالاهای وارداتی شامل حبوبات و برنج می باشد.

محصولات «آس» رسما وارد بازار روغن نباتی شد

محصولات «آس» رسما وارد بازار روغن نباتی شد

محصولات «آس» رسما وارد بازار روغن نباتی شد

محصولات «آس» رسما وارد بازار روغن نباتی شد

محصولات «آس» رسما وارد بازار روغن نباتی شد

کد خبر 54699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =