عرضه اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان با کیفیت و ارزان در میادین میوه و تره‌بار

معاون استاندار تهران گفت: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم برپا می‌شود و اقلام با کیفیت و ارزان و با اختلاف قیمت حداقل ۴۰درصد عرضه می‌شود.

محمد علیمهری با اشاره به ایام پیش رو عید نوروز و ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و اهمیت بهره‌مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹ نمایشگاه بهاره در شهرتهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان استان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰روز برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان افزود: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم برپا می‌شود البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی‌گری تعاون روستایی میوه با کیفیت و  ارزان و اختلاف قیمت حداقل ۴۰درصد در اختیار مردم می‌گذارد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تهیه بلامانع کالاهای کالابرگی تاکید و خاطرنشان کرد: در تامین کالای کالابرگ در استان تهران هیچ محدودیتی نداریم. تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ ۳۱ هزار و ۶۹۶ فروشگاه در استان است که از این تعداد ۱۴هزار و ۸۰۲در شهر تهران و ۱۶هزار در سطح شهرستان‌های استان تهران فعال است.

کد خبر 54732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =