محمد اسماعیل قدس نشان امین الضرب گرفت +فیلم

هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب با معرفی و اعطای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب به ۹ چهره برتر کارآفرینی، کسب‌وکار و اقتصاد توسط اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و محمد اسماعیل قدس رئیس هیات مدیره هلدینگ افق دلپذیر به عنوان کارآفرین برتر صنعت غذا موفق به دریافت لوح و نشان امین الضرب شد.

اتاق بازرگانی تهران، در ۱۴۰ سالگی خود، هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب را برگزار کرد و در این جشنواره که از سال ۱۳۹۵ به صورت سالانه برگزار می‌شود، از چهره‌های برتر اقتصاد کشور تقدیر شد.

در این مراسم کارآفرینان برتر، پیشکسوتان صنعت و مروجان اقتصاد آزاد رقابتی با محوریت بخش خصوصی به جامعه ایران معرفی می‌شوند و از دستاوردها و یک عمر فعالیت مستمر و اثربخش آنها در اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی تقدیر می‌شود.

برابر اعلام هیات داوران، در این دوره از ۳ چهره اقتصادی با اعطای تندیس امین‌الضرب تقدیر شد که در میان آنها دو کارآفرین برتر و فعال اقتصادی در زمینه تولید و صادرات و یک مدیر باسابقه اقتصادی تقدیر به عمل آمد.

پنج فعال اقتصادی، کارآفرین و تولیدکننده در حوزه‌های صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، برق و الکترونیک و ... به عنوان برگزیده و پیشکسوت صنعت لوح و نشان امین‌الضرب دریافت کردند. هم‌چنین یک اقتصاددان نیز که تلاش موثر و فراوانی در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور با محوریت اقتصاد آزاد رقابتی و رشد بخش خصوصی کشور داشته است، با اعطای لوح و نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت.

انتخاب برگزیدگان این دوره از بین ۷۲۰ مورد رسیده به هیات داوران صورت گرفته و برای این انتخاب ۱۰ شاخص مختلف از سوی ۲۲ عضو هیات داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

کد خبر 54739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =