۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
مواد غذایی> با گسترش اطلاعات عمومی درباره خوراکی ها و نوشیدنی ها، مدتی است که ذائقه بازار مصرف و علایق طیف مصرف کنندگان به سمت و سوی نوشیدنی ها و خوراکی های سالم گرایش پیدا کرده است.

در این میان نوشیدنی هایی از راه رسیده اند که می توانند به نیاز مخاطب و بازار پاسخ گفته و ضمن تامین انتظارات شهروندان از یک نوشیدنی خوب، سلامت را نیز به همراه محصولات خود به او هدیه نمایند.

شرکت تعاونی ژینوکاراآوه، ارائه کننده نوشیدنی های بدون گاز مخلوط میوه ها در بسته بندی های پلی اتیلن از جمله شرکت هایی است که با تاسی از این نیاز بازار به سمت ارائه نوشیدنی هایی از این دست رفته و می تواند توفیقاتی را در این زمینه هم در زمینه داخلی و هم بین الملی برای محصول ساخت ایران رقم بزند.

یکی از محصولات این شرکت که از آن استقبال خوبی هم شده است، نوشیدنی جینوورا است که از آن با عنوان «جادوی آلوئه ورا» نیز یاد می شود.

مجتمع کشت و صنعت ژینو کارا آوه که در۱۳۸۹ برای کشت گیاه آلوئه ورا و تولید انواع نوشیدنی و محصولات بهداشتی از آن تاسیس شد، رویکرد اصلی خود را بر نوشیدنی های طبیعی از جمله نوشیدنی های پایه الوئه ورا گذاشته و تلاش می کند با ارائه محصولاتی از این دست رویکرد متفاوتی به بازار نوشیدنی های داخلی و حتی بین المللی داشته باشد.

گفتنی است که این شرکت تحت نام و برند Gino Vera Limited انگلستان در ایران فعالیت می کند.
نوشیدنی های ترکیب شده از آلوئه ورا با عسل، انگور، انار و پرتقال تعدادی از محصولات پایه آلوئه ورای این برند است.

منبع:تیتر20
کد خبر 5a8d996abc0d43dd81b9c65d3ff00c1f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =