رئیس سازمان صمت تهران با بیان اینکه مردم به‌دلیل حس بدبینی‌ای که نسبت به آینده داشتند میزان مصرف خود را افزایش داده‌اند گفت: آمارها نشان می‌دهد میزان توزیع روغن نباتی بیشتر از مواقع معمول بوده است و میزان توزیع کماکان افزایش دارد.

یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با وجود مشکلات تأمین در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با ماه قبل 40 هزار تن افزایش عرضه روغن داشته‌ایم و این رقم به حدود 180 هزار تن در ماه رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: در بهمن ماه در استان تهران 32 هزار تن روغن نباتی توزیع شده است که 17 هزار تن آن توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر خرده‌فروشی‌ها بوده و حدود 14 هزار تن نیز برای مصارف صنف و صنعت توزیع شده است.
وی تصریح کرد: با وجود مشکلات تأمین روغن در بهمن ماه افزایش عرضه داشتیم و در اسفند ماه نیز این روند ادامه می‌یابد.

توزیع روغن حلب در فروشگاه‌های اینترنتی
صادقی با بیان اینکه مردم به‌دلیل حس بد‌بینی‌ای که نسبت به آینده داشتند، میزان مصرف خود را افزایش داده‌اند گفت: آمارها نشان می‌دهد میزان توزیع روغن نباتی بیشتر از مواقع معمول بوده است اما با وجود این، میزان توزیع کماکان افزایش دارد.
وی ابراز کرد: توزیع روغن حلب نیز توسط شرکت‌های اینترنتی و تحویل درب منزل نیز در جریان است و توسعه می‌یابد که این امر می‌تواند اطمینان بیشتری ایجاد و میزان مصرف را کنترل کند تا محصول به‌طور مستقیم به دست خانوار برسد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»شرکت طبیعت سبز پارس کهن با برند «طبیعت» از هفته گذشته اقدام به توزیع گسترده روغن حلب 5 کیلوگرمی با قیمت مصوب 70 هزار تومان کرده است تا محصول مستقیم به دست مصرف کننده واقعی برسد.


کد خبر 5c59d6b0103f45b4882d76b62dec3e16

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =