کافه بار «ژوزک» ، تجربه‌ی خوردن انواع صبحانه، از ایرانی و آلمانی گرفته تا یونانی را دربرمی‌گیرد. «ژوزک» نان و پنیر و نیمروی ایرانی را با اصالت واقعی خود، آن طور که آن را می‌شناسید به شما ارائه می‌دهد.

جالب اینجاست، همین اصالتی که در صبحانه‌ی ایرانی «ژوزک» وجود دارد در دیگر صبحانه‌های بین المللی آن نیز مشاهده می‌شود. این بدین معناست که شما می‌توانید با سفارش صبحانه‌ی آلمانی مطمئن باشید که صبحانه‌ای به واقع آلمانی میل خواهید کرد..
در این گزارش قصد داریم  باهم به یکی از شعب «ژوزک» سری بزنیم و با این فست فود کافه و صبحانه بیشتر آشنا شویم.

به شعبه‌ خیابان ولنجک رستوران «پرپروک» می‌رویم. گفته‌اند ژوزک در پرپروک خانه کرده است وارد فضای رستوران که می‌شویم، بی درنگ انرژی رنگ‌ها و نورها را حس می‌کنیم. اینجا فضایی شاد و پرتحرک است. فضایی که هر شهروند امروزی برای شروع روز خود می تواند به آن نیاز داشته باشد. بلافاصه بعد از وارد شدن، رنگ سرخابی و بنفش کافه ژوزک توجه‌مان را جلب می‌کند. شاید انتظار نداشته باشید که در رستورانی به سبک فست فود، کافه‌ای در این سطح حرفه‌ای ببینید

«ژوزک» یک کافه‌ تمام عیار
وقتی پشت ویترین شیرینی‌ها «ژوزک» ایستاده‌اید، به وضوح درمی‌یابید کیک و شیرینی‌ها به شکل انبوه و تنها برای کسب درآمد بیشتر تهیه نشده‌اند، آن ها بر اساس فکر و سلیقه‌ای خاص برای مخاطب خود تدارک دیده شده‌اند..

اما داستان «ژوزک» از کجا شروع شد؟
تیم «پرپروک» در سال ۹۱ به ایده‌ای رسیدند که این ایده ” کافه بار” نام داشت. این تیم به مدت چهار سال روی این ایده کار کردند تا نهایتا در سال ۹۵ به «ژوزک» رسیدند و این مجموعه بنا نهاده شد.ژوزک در زبان کهن پهلوی به معنای خارپشت است.
دغدغه‌ی سازندگان «ژوزک» این بود که مشتریان بتوانند در هر ساعت شبانه روز وعده‌ای مانند صبحانه داشته باشند. برای مثال شما می‌توانید ساعت ۹ شب به ژوزک رفته و املت سفارش دهید..
به غیر از صبحانه شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم وسرد، اسنک‌ها و سالادها (با انواع سس) را در هر ساعتی سفارش دهید. این روزها «ژوزک» در حال گسترش است و اکنون چهار شعبه در تهران‌ و دو شعبه در کرج دارد..


«ژوزک» رو به روز در حال بزرگ شدن و گسترش پیدا کردن است. در برنامه‌های پیش‌روی این تیم، امید و هدف‌های بلند مدت را می‌توان به راحتی حس کرد. «ژوزک» با برنامه‌ای طولانی مدت و سیستماتیک قصد دارد در بیشتر شهرهای ایران شعبه‌های خود را افتتاح کند. یکی از ضعف‌های صنعت غذا در ایران، حضور نداشتن بسیاری از کافه و رستوران‌های زنجیره‌ای معتبر جهانی است. اما حالا با حضور برندهای با کیفیتی مانند «ژوزک»، قاطعانه می‌توانیم ادعا کنیم، هستند افرادی که قصد ایجاد مکان‌هایی را دارند که امکانات شهرهای بزرگ را به شهرهای دیگر نیز تسری دهند.
«ژوزک» با حال و هوای شاد و پرانرژی خود و همچنین میانگین قیمت‌های متوسط برای طبقه‌ی متوسط، قابلیت زیادی دارد که تبدیل به «استارباکس» ایرانی شود!


 
کد خبر 69819f81dcb14602bb9e4bc864d02a9a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =