مواد غذایی> اقتصادغذا - در حالی که قرار بود بیست و هفتمین نمایشگاه ایران اگروفود از فردا 13 تا 16 مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود صبح امروز فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران خواستار اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، نمایشگاه ایران اگروفود به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و مواد غذایی ایران با چالش کرونا روبرو شده است چالشی که در ابتدا باعث شد شرکت کنندگان در این نمایشگاه به حداقل ممکن کاهش یابد و حالا در پی شیوع گسترده آن در تهران احتمال عدم برگزاری آن در زمان مقرر بیش از پیش قوت گرفته است.
بنابراین گزارش، امروز و در پی نامه فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا، زمزمه عدم برگزاری نمایشگاه ایران اگروفود بین اهالی صنعت غذا شنیده می شود. موضوعی که تا کنون ستاد برگزاری نمایشگاه و شرکت سهامی نمایشگاه ها رسما هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده اند و به نظر می رسد در صورت تعطیلی یک هفته ای تهران نمایشگاه اگروفود در زمان دیگری برگزار شود.
به گزار ش خبرنگار ما، در این نامه علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران خطاب به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.
وی در این نامه آورده است: تعطیلی یا اعمال محدودیت در دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، عدم برگزاری نمازجمعه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سینما، تئاتر و مراکر مشابه و موزه و باغ موزه ها از جمله این امکان است.
زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، عدم برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، تعطیلی باشگاه های ورزشی و خصوصا ورزش های پربرخوردار از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را مورد تاکید قرار داد.
کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی از دیگر مواردی بود که فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای آن شد.
زالی تاکید کرد: برای چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی، بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 6d6c4ab0a6aa4170a8d7bcb057cc8425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =