۰ نفر
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
برای انتخاب یک رستوران باید نگاهی هم به اسم رستوران انداخت تا از برگزیدن اسمی خاص برای رستوران به سلیقه مؤسسین آن پی برد. اسم رزماری حتماً برای شما آشناست گیاهی خوش‌بو و بی‌نظیر که برگ های ریز آن طعم غذا را بی‌نهایت خوشمزه و خوش عطر می‌کند. شنیدن این اسم هم حتی برایتان مطمئناً خوش‌آیند است.


رزماری تقریباً ۳ سال است که در مجتمع ASP مشغول به فعالیت است و در این سه سال یک بار تغییر مکان در خود ASP داشته است.

اگر به این مجتمع مسکونی- تجاری بزرگ رفته باشید حتماً با تعداد زیادی از رستوران، کافه و … مواجه شدید. اما واقعاً باید گشت و در بین این همه رستوران یکی را انتخاب کرد.فراموش نکنید رستوران رزماری یکی از این گزینه‌های بسیار عالی است.



سبک رستوران رزماری کلاسیک و ایتالیایی است.
رستوران رزماری شامل دو طبقه است که طبقه بالا مخصوص میهمانان VIP و مراسم‌های خاص است.

خانم‌ها و جمع‌های دوستانه اشان حتماً رزماری را دوست خواهند داشت. اما چرا؟
روزهای یکشنبه و چهارشنبه در وعده نهار، غذای اصلی ۵۰٪ برای خانم‌ها تخفیف دارد. این موضوع حدوداً ۱۱ ماه است که شروع شده و همچنان ادامه دارد. Ladys lunch یکی پر طرفدارترین پیشنهاد های رستوران رزماری تاکنون بوده است. شما می‌توانید یک وعده اصلی عالی در رزماری داشته باشید و از روزتان لذت ببرید.



اگر مراسمی خاص مانند تولد، سالگرد ازدواج، و … داشته باشید رزماری این شب را برای شما به‌یادماندنی می‌کند، سورپرایزهای خوب مانند میز تزیین‌شده. و آبمیوه و دسر رایگان مهمان رستوران باشید. برای هر مراسمی فقط ۱۰درصد حق سرویس دریافت می‌شود.

در حال حاضر حق سرویس رستوران ۱۵٪ و بدون مالیات هست. در سه سال اول افتتاح، رزماری هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشت و در اوایل سال ۹۳ قیمت‌های منو کمی دستخوش تغییر شد. در رابطه باقیمت منو هم باید این‌طور توضیح داد که نسبت به قیمت، کلاس قیمت بسیار عالی و به‌صرفه نیز هست. سرویس‌دهی هر چه‌بهتر برای رزماری بسیار اهمیت دارد و همیشه سعی دارند تا کیفیت را روزبه‌روز بالاتر ببرند.
رستوران رزماری از اعضای پر و پا قرص فیدلیو کلاب نیز هست که میزان تخفیف در فیدیلیو کلاب ۱۵٪ هست. رستوران رزماری در نظرسنجی‌هایی که در خود رستوران انجام می‌شود و همچنین نظرسنجی‌ها فیدیلیو نیز جز بهترین‌ها بوده.



منوی رستوران رزماری بسیار متنوع است برای اینکه در این منو سردرگم نشوید کمی از آن را برایتان توضیح می‌دهیم.
در میان پیش‌غذاها سوپ پای ثابت همیشگی منو هست که سوپ پیاز فرانسوی بسیار پرطرفداره.
۶ مدل سالاد که مثل همیشه سزار و بعدازآن سرآشپز بیشتر از بقیه موردپسند مشتریان است. اگر اهل استارترهای کوچک باشید، خیلی دستتان برای انتخاب باز است. ۱۲ نوع از بهترین انواع آن برایتان آماده و حاظر است. ۲ پیش‌غذای جدید هم به نام ژولین سبزیجات و ژولین قارچ به منو اضافه‌شده که تا به الان پرطرفدار هم بوده.



منوی غذای کامل‌تر از کامل

اول از همه باید به سراغ استیک برویم که انتخابی عالی برای یک وعده غذایی است. سس‌های متنوعی برای انواع استیک موجود است. راکی رول سبزیجات هم در منو بسیار خاص و خوشمزه است.
گوشت مرغ هم در منو به‌صورت خیلی متنوع طبخ می‌شود. انواع مرغ‌های گریل شده به همراه سس‌ها خوشمزه و پخت‌های مختلف.
اما منو باز هم ادامه دارد.
منو پاستا هم برای کسانی که عاشق پاستا هستند چندین مدل مختلف دارد. پاستای مونالیزا، دایان گوشت و …..
در قسمت دریایی هم سلمون گریل شده و شاه‌میگو سوخاری را حتماً امتحان کنید.

و حالا نوبت به پیتزا می‌رسد. ۹ مدل پیتزا برای انتخاب وجود دارد. البته فراموش نکنید پیتزای پنیر را که به تازگی به منو اضافه شده را تست کنید. این پیتزا یک دستور خاص دارد و با ۴ نوع پنیر طبخ می‌شود.
در کنار این همه غذای خوشمزه باید نوشیدنی‌ای باشد که همه چیز را تکمیل کند. اگر اهل نوشیدنی ترش هستید رد کورال و اگر شیرین میکس انبه را به خاطر بسپارید.


همچنان دوست دارید تا آخر منو را همراهی کنید؟ پس منو دسر شما را وسوسه خواهد کرد. سوفله شکلاتی داغ، چای، انواع قهوه، و دم‌نوش‌های طبیعی گزینه‌های روی میز است.

منوی صبحانه تنها برای روزهای پنج شنبه و جمعه به تازگی به منوی رزماری اضافه شده است که برای مدت محدودی با 50 % تخفیف و تنها با رزرو قبلی می توانید از این تخفیف استفاده کنید.

تلفن:88216904 -88216910

آدرس:شیخ بهائی جنوبی-برج A.S.P -جنب برج A - واحد 44


منبع:فیدیلیو
کد خبر 6d6d4582ff574706a8703bfdfc372b54

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =