صنایع غذایی> عضو کمیسیون کشاورزی بیان کرد: افزایش قیمت روغن نبتی در وسط سال مناسب نیست زیرا بر سایر قیمت‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

علی ایرانپور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه درخواست و توافق مسئولان مبنی بر افزایش شش درصدی قیمت روغن نباتی که هنوز هیچ مجوزی برای تغییر نرخ به صنایع روغن نباتی داده نشده است اظهار داشت: مسئله افزایش قیمت 18 ماده غذایی که در کش و قوس تکذیب و تأیید وزیر صنعت و سخنگوی دولت است به گونه‌ای که سخنگوی دولت اعلام کرده هیچگونه مجوزی در این خصوص صادر نشده است و از طرفی دو دیدگاه کاملا متفاوت دو عضو کابینه پسندیده نیست زیرا جامعه دچار سردرگمی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از دو سال گذشته تاکنون افزایش قیمت در این خصوص صورت نگرفته اما در وسط سال مناسب نیست زیرا بر سایر قیمت‌ها تأثیرگذار خواهد بود و بهتر است در این مقطع زمانی افزایش قیمتی نداشته باشیم.

ایرانپور در پایان تصریح کرد: جو روانی بازار به گونه‌ای است که افراد در ابتدا و پایان سال شاهد افزایش قیمت‌ها هستند و افزایش مجدد قیمت‌ها با توجه به افزایش یک بار حقوق در سال قطعا اثرات منفی بر تمکن مالی و قدرت خرید افراد خواهد گذاشت.
کد خبر 7cc0f36af77f4b288aa94a64987e9475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =