کشاورزی> رییس مجمع نمایندگان شمال کشور گفت: کاشت برنج که با رنج فراوان در مازندران بدست می‌آید نیازمند یارانه تولید است.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری‌راد در نشست شورای اداری استان مازندران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: شمال و مازندران مربوط به کل کشور است و تلاش مسئولان مازندران در بهسازی راه‌های مواصلاتی در اثر فشار و مطالبه ملی است.

وی با بیان اینکه تراکم مازندران بیش از 3 میلیون است و مازندران با مشکل بیکاری مواجه شده، افزود:این استان ده‌ها سال از استقرار صنعت بی‌بهره بوده و نیاز است به سرمایه‌گذارانی که وارد مازندران می‌شوند تسهیلات ویژه اختصاص دهند.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: تولید برنج که با رنج فراوان در مازندران بدست می‌آید نیازمند یارانه تولید است و باید با واردکنندگان برنج برخورد جدی شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در ساخت سکوهای نفتی تا 260 کیلومتر به داخل آب دریای خزر پیشرفت کرده است و تا عمق 2 هزار متر به نفت رسیدند، افزود: این نوعی اقدام حاکمیتی است تا بتوانیم پرچم کشورمان را در نزدیک کشورهای همسایه به اهتزاز درآوریم و باید این اقدامات مورد حمایت دولت قرار بگیرد.

ناصری‌راد از آزادی بی قید و بند گردشگری در فضای کشور انتقاد کرد و افزود: دشمنان در پی سرباز گرفتن بی مزد و مواجب هستند و نباید اجازه دهیم این حوزه مورد سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهرستان بابل متاسفانه پروژه‌ای درخور افتتاح شأن معاون رئیس‌جمهور نداشت تا ایشان را به آن شهر دعوت کنیم.

منبع:ایسنا
کد خبر 8175ad9d0b444530b5d7073c11036abb

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =