صنایع غذایی> اقتصاد غذا – طی دوسال 200 دستگاه  تانکر جدید حمل  انواع روغن نباتی توسط شرکت بارگلزا به چرخه حمل و نقل روغن در سراسر کشور وارد می شود.

عباس حاجی زاده مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار گلزا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی  خرداد ماه سال جاری 50 دستگاه تانکر جدید  تولید شده در شرکت مارال ارومیه  توسط بخش خصوصی خریداری و وارد سیستم حمل و نقل روغن نباتی در کشور شده است.
وی با اشاره به قدیمی وفرسوده بودن سیستم حمل و نقل روغن نباتی در کشور گفت: متاسفانه طی یک دهه اخیر به دلیل محدودیت های خارجی ناشی از تحریم ها امکان به روز شدن سیستم حمل و نقل روغن نباتی نبود و ماشین های چینی که کیفیت خوبی نداشتند وارد چرخه حمل روغن نباتی شدند اما با برنامه ریزی های انجام شده امید است تغییرات خوبی در صنعت حمل و نقل روغن نباتی اتفاق بیفتد.
مدیر عامل بزرگترین شرکت حمل  و نقل روغن نباتی در کشور گفت:  علی رغم اینکه در گذشته حمل روغن اغلب توسط دولت انجام می شد اما در حال حاضر بخش مهمی از حمل و نقل روغن نباتی در کشور توسط بخش خصوصی انجام می شود به طوری که از حدود یک هزار تانکر فعال در چرخه حمل و نقل روغن در کشور حدود 600 تانکر زیر پوشش شرکت حمل و نقل بار گلزاست.
حاجی زاده با بیان اینکه هزینه حمل روغن نباتی طی سه سال گذشته افزایش نیافته خاطر نشان کرد: شرکت حمل و نقل بارگلزا متعلق به کارخانجات روغن نباتی و روغنکشی سراسر کشور است و تثبیت قیمت حمل و نقل در کنار بهبود عملکرد می تواند منجر به جلوگیری از توقف تولید، افزایش سرعت جابجایی روغنها، حفظ و نگهداری مطلوب تر روغن ها، کاهش قیمت تمام شده  و عملکرد مطلوب کارخانجات شود.


کد خبر 97f470d495674278bf44c3137b7f99c4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =