۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
مواد غذایی> رستوران‌ مکزیکی در همه جای دنیا یکی از آن مکان‌های هیجان‌انگیزی است که علاوه بر یک غذای تند و تیز و لذیذ، لذت گذراندن ساعاتی دلپذیر را به همراه دوستان و عزیزانتان شما هدیه می‌کند.



"ژیله‌مو" شعبه‌ی بومی شده رستوران "اُلد کرنر" در شهر زیبای گوتنبرگ سوئد است که در سعادت آباد تهران واقع شده و منویی مکزیکی- ایتالیایی دارد.کمتر کسی است که اهل رستوران رفتن و البته کسب تجربه‌های جدید باشد و ژیله مو را نشناسد.ژیله‌مو در زبان مکزیکی به معنی آتش زیر خاکستر است و حالااین آتش زیر خاکستر با غذاهای تند و تیز و خوشمزه‌اش آنقدر معروف شده که در حال احداث شعبه دوم خود در فودکورت مرکز خرید چارسو است.
به جرئت می‌توان گفت که منوی این رستوران یکی از مفصل‌ترین و پر و پیمان‌ترین منوهای مکزیکی در ایران است که با دقت و وسواس انتخاب شده و با همان دقت و وسواس هم تهیه و سرو می‌شود. غذاهای ژیله‌مو با حفظ طعم بومی خود نزدیک‌ترین طعم را به اصالت مکزیک دارند و مناسب ذائقه ایرانی طراحی شده‌اند.برای همین بدون اینکه نگران تندی بیش از حد آنها باشید، می‌توانید با خیال راحت از آشپز بخواهید تا آن را مناسب ذائقه شما تهیه کند.




کاسادینا، ماچوناچو، تاکو، دیپ لوبیا و تستادا از محبوب‌ترین پیش‌غذاهای ژیله مو هستند که با طعم فوق‌العاده‌شان شما را آرام آرام آماده راند بعدی می‌کنند، آرام و با لذت فراوان. چرا که در این رستوران برای اینکه شما از هر قسمت از غذا لذت ببرید حسابی فکر شده است.
بشقاب‌های اصلی ژیله‌مو هم که جای خود دارند. سرشار از هیجان و تنوع‌اند و شما را در انتخاب غذا دچار تردید می‌کنند. فاهیتا، بوریتو و اینچلاداجزو پرطرفدارترین غذاهای منو به حساب می‌آیند و البته اگر خیلی اهل خوردن غذاهای مکزیکی نیستید و یا گمان می‌کنید که از تند وتیزی آن اذیت می‌شوید _که قطعا اینطور نیست_ می‌توانید به سراغ انتخاب‌های ایتالیایی و یا گریل‌ها بروید. غذاهای جذابی مانند استیک فیله گوساله، غذاهای دریایی و پیتزاها که مناسب هر سلیقه و ذائقه‌ای است.

در منو دو گزینه به نام بشقاب شماره 1 و 2 وجود دارد که یک انتخاب هیجان‌انگیز برای آنهایی است که روحیه ماجراجویی دارند و  دوست دارند از همه غذاها امتحان کنند. بوریتوی گوشت یا مرغ، فیله گوساله یا فیله مرغ گریل شده، قارچ، تاکو و مخلوط سبزیجات تازه همگی در این بشقاب برای دلربایی از مشتری‌های عزیز آماده‌اند.




همه چیز در ژیله‌مو تر و تازه و خوش طعم است. مثلا سس سالسا با دقت و وسواس فراوان تهیه شده و نزدیک‌ترین طعم را به سالسای خود مکزیک دارد. خامه ترش ژیله مو با یک رسپی عجیب و غریب درست می‌شود و یک طعم عالی و مکزیکی‌الاصل به غذاها می‌بخشد. برگ‌های ریحان‌ استفاده شده در این رستوران هم مستقیم از خود ایتالیا وارد می‌شود و نام ریحان ایتالیایی حقیقتا برازنده آنهاست.در آخر هم ترتیلاهای لذیذ این رستوران هستند که به صورت روزانه و با آرد ذرت تهیه می‌شوند.
هیجان در ژیله مو تمامی ندارد، به جرئت می‌توان گفت نوشیدنی‌های مکزیکی مثل رزبری موهیتو، اسکای موهیتو، اسپایس چیل و سنگریا با آن طعم و رنگ منحصر به فردشان در تمام شهرنظیر ندارند. سنگریا، رنگی دلپذیر و تکه‌های میوه دارد و طعمش عجیب و عالی است. اسپایس چیل هم که با بستنی، سس تاباسکو، عصاره نارگیل و پرتقال به همراه کاکتوس! سرو می‌شود و شما را تا چند روز شارژ نگه می‌دارد.




ژیله‌مو فراموش‌نشدنی است. عطر و طعم تک تک غذاها و نوشیدنی‌هایش شما را به سفری جذاب به مکزیک می‌برد و حال و هوای رستوران با آن فضای آرام و پرسنل آموزش دیده یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید این آخر هفته به خودتان و عزیزانتان بدهید. بخصوص که اینجا جای پارک هم به راحتی آب خوردن وجود دارد و اصلا لازم نیست نگران پیدا کردنش باشید. در کنار همه اینها بهترین چیز حسن ختامی است که با دیدن صورتحساب اتفاق می‌افتد، یک قیمت عالی و منصفانه برای این همه جذابیت. ژیله‌مو یک اتفاق خوب با طعم مکزیکی است که بد نیست بگذارید هر از گاهی برایتان بیفتد.



تلفن: 22146759 22144209
آدرس: سعادت آباد، صرافهای جنوبی، نبش خ 25(قره تپه ای)


منبع:فیدیلیو
کد خبر 9c84a35c7c094b2ca298789f77872f5b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاد شهدی ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    ژیله مو یک واژه کردی است و به همان معنی که ذکر فرمودید از اسامی دختران کرد زبان نیز می باشد تلفظ zhilamo