اعضای ائتلاف «برای فردا»، همزمان با روز درخت کاری در پارک پردیسان دور هم جمع شدند تا در حرکتی نمادین به امید فردایی بهتر برای کشور و حفظ محیط زیست نهال بکارند. در این حرکت که تمام اعضای ائتلاف حضور داشتند، در ضلع جنوبی پارک، ۴۰ اصله نهال کاشته شد. حرکتی که در آن علاوه بر اعضای ائتلاف و خانواده هایشان، گروهی از شهروندان تهرانی حضور داشتند.

پدرام سلطانی، یکی از اعضای ائتلاف برای فردا و نایب رییس اتاق ایران، در باره اهداف این حرکت گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، یکی از اهداف ائتلاف برای فرداست و ما به بهانه روز درخت کاری خواستیم این حرکت نمادین را در راستای احترام به محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی انجام دهیم. او ادامه داد: یکی از بحران های جدی و اساسی در کشور هم اکنون حفظ محیط زیست و آب است و ما خواستیم از فضای تبلیغات انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی برای توجه کردن به این موضوع مهم، یعنی حفظ محیط زیست، کمک بگیریم.

نایب رییس اتاق ایران همچنین گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، در اتاق فردا یکی از ماموریت های اصلی و پیمان های اصلی ما در ائتلاف برای فردا خواهد بود.

سلطانی ادامه داد: ۴۰ کاندیدای ائتلاف برای فردا در کنار شهروندان عزیز در این مراسم شرکت کردند تا با کاشت نهال و آراستن آن به روبان های فیروزه ای که نماد ائتلاف است، شاهد رشد و اعتلای اقتصاد کشور باشند. امیدواریم این نهال ها سر به آسمان فیروزه ای بگذارند.

او با اشاره به این که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران یکی از نهادهای مدنی شهر است، گفت: اتاق وظیفه خود می داند که با همکاری سایر نهادهای مسئول در تهران که قلب تپنده کشور هستند، همچون شهرداری و محیط زیست، در حفظ محیط زیست شهر تهران، همکاری فعال داشته باشند.






































کد خبر a1e533058aaa4dbbbfee2706fe1b70ea

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =