مواد غذایی> با تأمین اعتبار 550 میلیارد تومانی، توزیع رایگان شیر در مدارس کشور با قدرت ادامه خواهد داشت.



معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که دغدغه دولت، تأمین و توزیع شیر است، همزمان با فصل بازگشایی مدارس، این اقدام امسال با قوت انجام می‌شود.

حسن رکنی افزود: در جلسه‌ای که در ستاد تنظیم بازار برگزار شد، بر موضوع توزیع رایگان شیر مدارس برای افزایش سلامت و ضریب هوشی دانش‌آموزان تأکید شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان و وزارت آموزش و پرورش، هماهنگی‌های لازم را برای توزیع شیر در مدارس انجام داده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد مشکلی وجود داشته باشد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص اعتبار 550 میلیارد تومانی برای توزیع شیر رایگان در مدارس خبر داد و تصریح کرد: اعتباری معادل 550 میلیارد تومان برای شیر مدارس لحاظ شده است که بخشی از محل هدفمندی یارانه‌ها و بخشی نیز از منابع دولتی در حال تأمین است.

رکنی ادامه داد: ایران جزو 10 کشور پیشرو در تأمین و توزیع شیر مدارس شناخته شده است و در این راستا مسئولان توجه کاهفی را خواهند داشت.

وی یادآور شد: با توجه به اعتبار اختصاص داده شده و بر اساس جلساتی که با شرکت‌های صنایع لبنی برگزار شده است، توزیع شیر باکیفیت عملیاتی می‌شود.

منبع:ایانا
کد خبر a29d809b7a0049f6b240ef20fc2a3a3c

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =