صنایع غذایی> فود پرس – شرکت صنایع غذایی سحر همدان برای هشتمین سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه استان همدان انتخاب شد.

به گزارش فود پرس، طی مراسمی با حضور مهندس نیکبخت استاندار دکتر کارخانه ای نماینده مجلس، موسوی ریاست اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی همدان،  مهندس احمدی معاونت سازمان صنعت و معدن و تجارت همدان از شرکت سحر همدان به عنوان صادرکننده نمونه استان همدان تجلیل شد.

بنا بر این گزارش شرکت سحر همدان با توجه به اعتقادات راسخ مديران و کارکنان شرکت به جايگاه صادرات و اهميت آن، طی سالهای اخیر با شناسائی بازارهای هدف و حضور در نمايشگاه های بین المللی مانند ورد فود مسکو ، سیال فرانسه ، گلفود امارات، ایمبلیج ترکی و با تلاش واحدهای تحقیقات بازار و تحقیق و توسعه به مرور  توانست جايگاه ويژه ای در صادرات کشور پيدا کند. به طوری که با توجه افزايش صادرات در بخشهای مختلف، در سالهای 86 ، 87 ، 88 ، 89 ،90، 91 ، 92 و 93 اين شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در استان  همدان و در سال 90 صادر کننده برتر کشوری، معرفی شد و جوائز و لوح تقديری از طرف مسئولين و مديران و معاون اول ریيس جمهور به اين شرکت اهدا شد.
سحر همدان همچنین با شناسایی نیازهای مشتریان در اروپا و آفریقا و جذب کارشناسان مجرب در حوزه های مختلف  و ثبت شرکت در عراق و ایجاد انبار و دفتر فروش توانست در اکثر فروشگاههای زنجیره ای عراق و امارات به فعالیت خود ادامه دهد.

شرکت سحر همدان را بهتر بشناسیم

 شرکت صنايع غذایي سحر در سال 1370 در زميني به وسعت شش هزار متر مربع  و فضاي توليدي دوهزار متر مربع در شهرک صنعتي بوعلي شهرستان همدان  بمنظور توليد محصولات غذایي بر پايه توليد محصولات کشاورزي (کنسروهاي غير گوشتي) شروع به  ساخت و راه اندازي خطوط توليدي نموده و درسال 1373 موفق به اخذ پروانه بهره برداري شده و  متعاقباً با اخذ پروانه ساخت 15 نوع محصول فعاليت توليدي خود را آغاز نموده است. همچنین به مرور زمان و در چندین مرحله فعالیت در سال 83 اقدام به توسعه شرکت نمود که شرکت های تابعه بنامهای شرکت نیوشه ، شرکت بازرگانی الوند یاران ، شرکت شبنم سحر در قالب شرکتهایی که سحر عمده سهامدار می باشد تشکیل گردید . و در کل گروه 700 نفر مشغول به کار هستند.
این شرکت با رعایت تمامی استانداردهای داخلی در تولید محصولات، کسب نشان ایزو 9001 : 2008 و نشان IQNET , و نشان حلال را به افتخارات خود افزوده است.
شرکت صنایع غذایی سحر همدان سالانه حدود 50 هزار تن جذب محصولات کشاورزی دارد و هدف گذاری شرکت در سال 93 رشد 50 درصدی و رسیدن به رقم 70 هزار تن می باشد که با جذب و فرآوری محصولات کشاورزی به 20 هزار تن کالای ساخته شده می رسد . قابل توجه این است که این شرکت توانایی و ظرفیت جذب و فرآوری 100هزار تن محصول کشاورزی را دارد ولی با توجه به محدودیت تامین سرمایه در گردش امکان آن میسر نشده است که در صورت تامین منابع به موقع، توان امکان جذب و فرآوری رقم ذکر شده را دارا خواهد بود.


کد خبر a407ec4cc0f542ccaa23f4776e536cc9

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =