عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از پیشنهاد مجلس به رئیس جمهور و همچنین سازمان جهانی غذا(فائو) برای در نظر گرفتن روزی با نام کشاورز در تقویم ایران اسلامی و همچنین دنیا خبر داد و گفت: این پیشنهاد مورد استقبال رئیس جمهور واقع شده است.

حسین نیازآذری از پیشنهاد مجلس به رئیس جمهور و همچنین سازمان جهانی غذا(فائو) برای در نظر گرفتن روزی با نام کشاورز در تقویم ایران اسلامی و همچنین دنیا خبر داد و گفت: این پیشنهاد از سوی رئیس جمهور با استقبال مواجه شده و امید است به زودی تدابیر لازم برای نام گذاری روز کشاورز صورت بگیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کسی منکر نقش و جایگاه برجسته کار و کارگر در کشور نیست، افزود: همانطور که روز ملی کار و کارگر در تقویم کشور وجود دارد باید روزی نیز با نام کشاورز برای تقدیر از این زحمت کشان در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه کشاورزی در امنیت غذایی کشور بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در نشستی که در سازمان غذا(فائو) با حضور مسئولان برخی کشورها ماه گذشته برگزار شد پیشنهاد تعیین روزی در سال با نام روز کشاورز مطرح شد که باید دید تصمیم جهانی برای این مهم چه خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از ریاست جمهوری پیگیر تسریع در نام گذاری روزی در تقویم با نام روز کشاورز هستیم.

منبع:خانه ملت
کد خبر aae0bc99b79741aa8f42b472957896fc

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =