موادغذایی> ستاد اطلاع‌رسانی برنامهٔ ملی ارتقاء امنیت و سلامت گوشت مرغ اعلام کرد: این برنامهٔ ملی با هدف تأمین ۵۰درصد از مرغ اجداد مورد نیاز کشور در سال ۱۳۹۹، تأمین پایدار ۱۰۰درصدی اجداد در سال‌های ۱۴۰۰ طراحی شده و تاکنون به تمامی اهداف مورد نظر دست یافته است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی برنامۀ ارتقای امنیت و سلامت گوشت مرغ کشور، در این جلسه، که به ریاست خاوازی وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، نمایندگانی از ستادکل نیروهای مسلح، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شورای‌عالی امنیت ملی، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، سازمان اتکا، سازمان اقتصادی کوثر، جمعی از متخصصان حوزهٔ رسانه، و معاونت‌های ذی مدخل وزارت جهادکشاورزی حضور داشتند.

پس از ارائهٔ گزارش پیشرفت توسط هریک از طرف‌های مسئول، خاوازی در جمع‌بندی نهایی، با اشاره به پیشرفت کم‌نظیر این برنامهٔ ملی، آن را حاصل حرکت خالصانه و جهادی دست‌اندرکاران و همدلی ملی حول این موضوع دانست و از تمامی نهادها و افراد مشارکت‌کننده صمیمانه تشکر کرد.

این برنامهٔ ملی با هدف تأمین 50درصد از مرغ اجداد مورد نیاز کشور در سال 1399، تأمین پایدار 100درصدی اجداد در سال‌های 1400 طراحی شده  است و تاکنون به تمامی اهداف مورد نظر دست یافته است.
کد خبر ac011c6d5a964f61a877a4e256c1cedf

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =