مواد غذایی> مجموعه رستوارن های زنجیره ای حاج محسن به عنوان برند برتر در نخستین جشنواره رستوران محبوب به عنوان برند محبوب لوح و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصا غذا «فودپرس»، نخستین جشنوراه برند محبوب در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و پس از ممیزی ها و بررسی های نامحسوس در 6 ماه گذشته میان رستوران های مطرح کشوری و 15 روز نظر سنجی مردمی مجموعه رستوران های زنجیره ای حاج محسن موفق شد لوح و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دهد و در مراسمی با شکوه از افشین جمشیدی لاریجانی مدیریت این مجموعه تقدیر شد.

همچنین این رستوران موفق به دریافت گواهینامه ایزو مستر (مرجع استانداردهای بین الملی ایزو) به واسطه تعلق خاطر و رضایت مصرف کنندگان خود و گواهینامه رسمی از آکسفورد انگلیس (مدیریت رستوران داری) و گواهینامه رسمی از آسیس اسپانیا ( مدیریت اجرایی) و گواهی مشترک با سازمان ملی استاندارد گردید.

در این خصوص افشین جمشیدی لاریجانی مدیر مجموعه رستوران های حاج محسن در گفت و گو با خبرنگار ما با ذکر اینکه امروز دنیای رقابت و نوآوری و کیفیت است گفت : ذائقه ها و آگاهی مردم هر روز نسبت به خدمات و کیفیت بهتر رشد پیدا می کند و در صنعت غذا هر روز باید به فکر حفظ کیفیت و نوآوری و مشتری مدار بود.

مدیر مجموعه رستوران های حاج محسن افزود: قطعا این موفقیت ها با یک تفکر مدیریتی و انجام یک کار گروهی به دست می آید لذا این موفقیت ها را مدیون مدیران و کارکنان مجموعه رستوران های حاج محسن هستم.



جمشیدی تصریح کرد: نیروی انسانی و متعهد در موفقیت یک رستوران نقش بسزایی دارد.

این کارآفرین گفت: یک رستوران موفق باید دائما در تمام بخش ها از مواد اولیه تا مصرف را در این بازار رصد کند و بتواند بهترین ها را تهیه کند.

وی گفت: آنچه به عنوان عمل آوری غذا در آشپزخانه ها شکل می گیرد دور از دید مردم است اما در درجه اول وجدان و در درجه دوم کیفیتی که مصرف کننده با آن روبروست باید مد نظر قرار گیرد.

جمشیدی افزود: در مجموعه رستوران های حاج محسن در بخش کنترل و کیفیت دقت زیادی انجام می گیرد و رستوران حاج محسن تنها رستورانی است که دارای کارشناس بهداشت ، کارشناس استاندارد سازی و آزمایشگاه غذایی است.

جمشیدی خاطر نشان ساخت: گروه تست مجموعه رستوران های حاج محسن همیشه غذاهای خروجی را نامحسوس تست  و حتی با حضور در رستوران های دیگر گزارش های مقایسه و معایب و محاسن را جهت بهره برداری تقویم می کند.

جمشیدی خاطر نشان ساخت: با وضعیت پیش رو قطعا حضور برندهای خارجی را در کشور در این قسمت خواهیم داشت و این حضور را فرصتی مغتنم برای رقابت سالم و ارتقای هر چی بیشتر کیفیت و خدمات می دانیم.


کد خبر b0cce3b24b064fec9b9fe76dd62b020c

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =