صنایع غذایی> مدیر روابط عمومی مجموعه صنایع غذایی سحر گفت: این شرکت برای نخستین بار محصولات کنسرو را با بسته‌بندی جدید در نمایشگاه ایران آگروفود 2016 عرضه و رونمایی کرده است.

بابک مرتضوی با اعلام این خبر افزود: شرکت صنایع غذایی سحر محصولات کنسرو را در شیشه عرضه می‌کند که ویژگی این شیشه‌های قابل استریل: حفظ طعم و بافت محصول بدون تغییر، امکان رویت و قدرت انتخاب محصول در شیشه، خنثی بودن شیشه از نظر ترکیبات و عدم واکنش با مواد محتوی، قابلیت نگهداری طولانی‌تر در محیط یخچال و رضایتمندی بیشتر برای مصرف‌کننده و ایجاد حس اعتماد به محصول تولیدی است.

مدیر روابط عمومی مجموعه صنایع غذایی سحر بیان کرد: سحر با 9 گروه محصولی در 67 نوع و 167 نوع بسته‌بندی مختلف، محصولات خود را به 20 کشور جهان صادر می‌کند و سالانه حدود یک‌صد هزارتن محصولات کشاورزی را فرآوری می‌کند.

مرتضوی همچنین افزود: مجموعه صنایع غذایی سحر در تولید رب (انار و گوجه فرنگی)، انواع سس، شوریجات، ترشیجات، کنسرو، کمپوت، مرباجات، شربت و خوراک آماده فعال است و کارشناسان کنترل کیفت این مجموعه از مزرعه تا سفره محصولات را به صورت مستقیم از نظر کیفی بررسی و رصد می‌کنند.

مجموعه صنایع غذایی سحر برای نهمین دوره در نمایشگاه آگروفود شرکت دارد و این رویداد در سه بخش تخصصی«ایران فود»، «ایران فودتک» و «ایران آگرو» با حضور 710 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 746 شرکت خارجی در حال برگزاری است.

منبع:ایسنا
کد خبر b1b697de927e49c7b6bed264e8dc8ea6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =