صنایع غذایی> اقتصاد غذا- کاوه زرگران با کسب تمامی آراء به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری اتاق تهران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا، ساعتی قبل و  در آخرین نشست کمیسیون‌های مشورتی امروز، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران گرد هم آمدند تا رئیس و نواب رئیس این کمیسیون را انتخاب کنند.

بنابراین گزارش از یازده عضو این کمیسیون 9 نفر حاضر بودند که کاوه زرگران با  به دست آوردن تمامی آراء به عنوان رییس کمیسیون و محمدحسین شریعتمدار(مشاور علیوزیر جهاد کشاورزی) و مهدی معصومی اصفهانی نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران توسط اعضا انتخاب شدند.

گفتنی است پس از اضافه شدن سهمیه بخش کشاوری به هیات نمایدگان اتاق های سراسر کشور استقبال چشمگیری از کمیسیون  کشاورزی در اتاق تهران انجام شده و افراد مهم و تاثیرگذاری نظیر عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، محمد علی طهماسبی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی به همراه چهره های سرشناس بخش خصوصی نظیر احمد صادقیان، حامد واحدی، حسن فروزانفرد، فاطمه دانشور، لطف الله سعیدی و علیرضا خائف نیز در کمیسیون کشاورزی اتاق تهران حضور دارند.

گفتنی است کاوه زرگران علاوه بر ریاست کمیسیون کشاورزی اتاق تهران دبیرکلی کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران را نیز بر عهده دارد.

پایگاه خیری "اقتصاد غذا" برای تمامی این عزیزان به ویژه آقای کاوه زرگران آرزوی موفقیت دارد.
کد خبر b2f384dfb99446318755204ee3f10c10

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =