۰ نفر
۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کارکنان آشپزخانه خانواده سلطنتی در تمام ساعات روز مشغول کار هستند. اما گاهی اوقات آنها ترجیح می‌دهند که غذا را خارج از کاخ باکینگهام صرف کنند. ولی در هر رستورانی غذا نمی‌خورند. ما رستوران‌های مورد علاقه اعضای خانواده سلطنتی را کشف کردیم!

رستوران هتل گورینگ (The Goring)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

ملکه الیزابت دوم یکی از اعضای خانواده سلطنتی است که ترجیح می‌دهد داخل کاخ باکینگهام غذا بخورد. دلیل آن این است که او از رژیم‌غذایی خاصی پیروی می‌کند و کارکنان آشپزخانه سلطنتی بهتر از هر رستوران دیگری در انگلستان سلیقه ملکه را می‌دانند. گفته می‌شود که معمولا ملکه الیزابت برای جشن‌ها و همچنین زمانی که می‌خواهد بیرون از قصر غذا بخورد، ترجیح می‌دهد در یکی از هتل‌های لوکس انگلستان مثل هتل کلاریجز (The Claridge’s) و هتل گورینگ غذا را صرف کند.

براساس گزارش مجله Food & Wine در پایان هرسال ملکه الیزابت میزبان کارکنان خود برای صرف ناهار به مناسبت جشن تعطیلات پایان سال، در رستوران گورینگ است. روزنامه عصر لندن نیز نوشته است که کیت میندلتون شب قبل از جشن عروسی خود را در این هتل گذارنده و پرنس هری از یکی از بالکن‌های این هتل سقوط کرده است.

رستوران مهیکی (Mahiki)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

به نقل از مجله Food & Wine  قبل از اینکه پرنس ویلیام و کیت میندلتون صاحب فرزند شوند، آنها به طور مرتب در کلاب و کوکتل بار مهیکی دیده می‌شدند و از خوردن مارگاریتا یا پینا کلادا لذت می‌بردند. همچنین زوج سلطنتی یک بار در اینجا میزبان شام کارکنان خود بودند.

رستوران بامپکین (Bumpkin)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

کیت و ویلیام از طرفداران این رستوران هستند. طبق گزارش مجله “مردم” پرنس ویلیام و کیت میندلتون بعد از ازدواج، بارها در این مکان میزبان شام کارکنان خود بوده‌اند. بامپکین دو شعبه دارد و در آنجا غذاهای اصیل انگلیسی نظیر ماهی و چیپس (fish and chips) سرور می‌شود. همچنین پرنس ویلیام عضو رسمی کلاب بامپکین است.

باشگاه هنر (The Arts Club)   

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

احتمالا زمانی که ملکه برای صرف شام قصر را ترک می‌کند پرنس فیلیپ او را همراهی می‌کند. اما به طور کلی پرنس فیلیپ به تعداد کمی از رستوران‌ها علاقه دارد که از جمله آنها باشگاه هنر است. این باشگاه ادبی، هنری و علمی یکی از مکان‌های مورد علاقه اوست که برای ریلکس کردن و  صرف یک وعده غذایی عالی به آنجا می‌رود.

باشگاه هنر که در سال ۱۸۶۳ تشکیل شده است، فضایی دلپذیر شامل یک اتاق نشیمن، یک کافه و کتابخانه، یک باغ، اتاق سیگار و تعدادی اتاق دیگر دارد. مجله  Country & Town House نوشته است که اعضای گذشته این باشگاه چارلز دیکنز و رودیارد کیپلینگ بوده‌اند. درحال حاضر پرنس فیلیپ عضو آنجاست و مانند یک مرد جوان از این باشگاه لذت می‌برد. پرنس هری نیز برای خوردن پیتزا به این رستوران سر می‌زند. پرنس فیلیپ بدون شک، نشان خود را در باشگاه هنر ثبت کرده و از آنجا حمایت می‌کند.

رستوران بونگا بونگا (Bunga Bunga)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

صاحب رستوران بونگا بونگا یکی از دوستان پرنس هری است. پس جای تعجب نیست که او دوست دارد در اینجا غذا بخورد. این پیتزا فروشی به مهمانان خود یک فضای راحت و صمیمی برای لذت بردن از پیتزا، نوشیدنی و صبحانه ارائه می‌کند. اما پرنس هنری مجبور است خود را در آنجا مخفی کند. همچنین او نیازی به رزو میز در این رستوران ندارد.

رستوران بایرون برگر (Byron Burger)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

به نقل از روزنامه عصر لندن، یکی از رستوران‌هایی که معمولا پرنس هری به آنجا سر می‌زند بایرون برگر است. برگرهای منو شامل پنیر بیکن دوبل و آوکادو خرد شده است. گفته می‌شود که پرنس هری و مگان مرکل اولین قرار آشنایی خود را در این رستوران گذاشته‌اند.

رستوران دین استیریت تونهوس (Dean Street Townhouse)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

این مکان متشکل از یک رستوران و یک هتل با دو اقامتگاه مجزا و تاریخی است. مهمانان در اینجا دستمال کاغذی پیدا نخواهند کرد. اما آنها می‌توانند انتظار داشته باشند که پرنس هری و مگان مارکل را ببینند. مجله Food & Wine نقل کرده است که این زوج سلطنتی اولین قرار خود را در این رستوران گذاشته‌اند.

رستوران بریلیانت (Brilliant Restaurant)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

پرنس چارلز مانند عروسش یکی از بزرگترین طرفداران غذاست! و احتمالا او بیشتر از دیگر افراد خانواده سلطنتی به غذای بیرون علاقه مند است. شاهزاده ولز آنقدر عاشق غذا خوردن است که رستوران خود را به نام Room Rothesay در بلاتر اسکاتلند باز کرده است. همچنین مکان مورد علاقه او برای صرفه شام و شراب رستوران بریلیانت است، جایی که در آن ادویه کاری هندی بسیار خوش طعم سرو می‌شود.

رستوران پرنده آبی (Bluebird)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

کیت میندلتون و پرنس ویلیام از صرف شام در رستوران لذت می‌برند. پرنس ویلیام معتقد است که این امر مهمی در زندگیست. کیت میندلتون نسبت به شوهرش تمایل بیشتری به غذا بیرون دارد. پرنسس کمبریج اظهار کرده است که از طرفداران پر و پا قرص رستوران پرنده آبی، رستوران محبوب انگلیسی که در چلسی واقع شده است.

همچنین زمانی که زوج سلطنتی باهم قرار می‌گذاشتند آنها از غذاهای عالی رستوران Dans Le Noir لذت می‌بردند. همچنین مانند ملکه الیزابت، کیت میندلتون هم به هتل گورینگ بسیار علاقه‌مند هستند. شایعه‌‌ای است که یک تونل مخفی وجود دارد که هتل گورینگ را به کاخ باکینگهام متصل می‌کند.

رستوران رام کیچن (Rum Kitchen)

رستوران‌های محبوب خانواده سلطنتی

پرنس هری عاشق گشت زدن در شهر است. قبل از اینکه او، همسرش، مگان مرکل را ملاقات کند، این عضو خانواده سلطنتی مدام به رام کیچن در نوتینگ هیل در غرب لندن میرفت. در این رستوران الهام گرفته از دریای کارائیب، انواع غذاهای کلاسیک غرب هند سرو می‌شود. پرنس بریتانیا همچنین طرفدار پیتزاهای رستوران بایرون برگر است.

مگان مارکل تازه‌ترین عضو خانواده سلطنتی هم به رستوران‌های کمی علاقه‌مند است. اما او بارها در رستوران Chiltern Firehouse و همچنین رستوران ایتالیایی محبوب Bocca di Lupo دیده شده است.

منبع: فیدیلیو
کد خبر bcd3147fb7db40feb27511c84c9fa2ba

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =