کشاورزی> یک مقام مسئول با تأیید این که پرتقال‌های فاسد منتقل شده به میدان مرکزی میوه و تره‌بار در روزهای اخیر متعلق به سازمان مرکزی تعاون روستایی است، گفت: حجم قابل توجهی از پرتقال‌های ذخیره شده در یکی از سردخانه‌های تهران فاسد شد.

یک مقام مسئول ذخیره‌سازی میوه شب عید گفت: پرتقال‌های کپک زده و فاسد که اخیرا به میدان مرکزی میوه‌ و تره‌بار منتقل شد، متعلق به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: 9 هزار تن پرتقال به منظور تنظیم بازار شب عید در یکی از سردخانه‌های اطراف تهران ذخیره شد که بخش قابل توجهی از آن فاسد شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: این پرتقال‌ها اوایل بهمن ماه 94 به سردخانه تهران منتقل شد و عواملی مانند نامناسب بودن حمل و بارگیری و شرایط نامناسب نگهداری و عرضه، موجب خرابی آن شده است.

این مقام گفت: پرتقالهای ذخیره شب عید متعلق به تعاون روستایی در دو انبار اطراف تهران و کرج ذخیره شده است که عمده آن فاسد شده است.

وی افزود: در چند روز اخیر این پرتقال‌ها توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برای جداسازی پرتقال‌های سالم از خراب به میدان مرکزی میوه و تره‌بار منتقل شد که عمده پرتقالها در حد ۸۵ درصد فاسد و غیر قابل مصرف شده است.

منبع:فارس

کد خبر be507069e0c84d92bff04555af96f215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =