صنایع غذیی> اقتصاد غذا - اطلاعیه شماره 2 نمایشگاه ايران آگروفود2016 که در تاریخ 10 تا 13 خرداد ماه 1395 درمحل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار می شود منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، از کلیه متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود 2016 بویژه متقاضیانی که فرم درخواست اولیه خود را (با معرفی نماینده تام الاختیار ثابت مسئول ثبت نام حتما" با ذکر آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه و قید گروه کالائی شرکت متقاضی، برای  ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه،  جهت امکان اطلاع رسانی به موقع) به ستاد برگزاری ارائه نموده اند، لیکن هنور مدارک لازم جهت بررسی ارزی – ریالی شامل :

- پروانه بهره برداری یا پروانه صنفی تولیدی معتبر
- ثبت آرم تجاری محصولات
- تائیدیه تولید براساس یکی از استانداردهای ملی و یا معتبر بین المللی
- بروشور وکاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد

به ستاد ارائه نداده اند، تقاضا می گردد حداکثر تا تاریخ 1394/12/05 نسبت به ارائه مدارک یاد شده به ستاد برگزاری  اقدام نمایند.

لازم به تاکید مجدد است که ارائه «کدکاربری و گذرواژه»  جهت امکان ورود به سایت و جانمائی اینترنتی به متقاضیانی که مدارک یاد شده فوق را تا قبل از شروع ثبت نام اینترنتی به ستاد برگزاری ارائه ننموده و اخــــــذ تائیدیه ننمایند، امکان پذیر نخواهد بود.

*با توجه به اینکه اطلاع رسانی در مراحل مختلف ثبت نام از طریق سامانه پیامک انبوه صورت می گیرد لازم است تا شماره های تلفن همراه  ارائه شده به ستاد برگزاری از قابلیت دریافت پیامک انبوه برخوردار باشد.

 علاقمندان درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفنها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمایند.

تلفـن(بخش اداری-ثبت نام) : 36-88205735

فـاکس:  88786689

پ
ست الکترونیک palarsamaneh@gmail.com
کد خبر bf5210be46db4adfb9b40f37b941d4a3

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =