مراسم تجلیل از 36 سال خدمات اکبر شریفی پیشکسوت صنعت آرد نان پنجشنبه (فردا) با حضور جمعی از مدیران و چهره های شناخته شده حوزه صنایع غذایی و به‌ویژه صنعت آرد و نان در مرکز علمی کاربردی غلات قائم برگزار می شود.


به گزارش ایانا ، فعالان حوزه صنایع غذایی و به‌ویژه صنعت آرد و نان عصر فردا پنج‌شنبه از آنجا که اکبر شریفی پس از 36 سال تلاش خستگی‌ناپذیر به جرگه بازنشستگی پیوسته، برای او آیین گرامیداشت برگزار می‌کنند.

بنا بر این گزارش و به گواه تمام فعالان بخش‌های دولتی و خصوصی، اکبر شریفی ازجمله مدیرانی است که در هر دو سنگر بخش‌های دولتی و خصوصی به رفع معضلات صنعت آرد و نان همت گمارد و بدون ملاحظه‌کاری‌های بیش از حد رایج، به ارائه تحلیل‌ها و مشورت‌های کارشناسی نسبت به تمام رویدادهای حوزه نان و آرد مبادرت ورزید.

بر اساس این گزارش، از اقدام‌های ماندگار اکبر شریفی که از 36 سال فعالیت و خدمت وی 10 سال آن ایفای نقش فعال در حوزه معاونت سازمان غله کشور در زمان چهار رئیس سازمان غله وقت شامل اردیبهشت، طیرانی، کریمی نوری و معمارزاده بود؛ می‌توان به کاهش 40 کیلوگرمی کیسه‌های آرد رایج آن زمان که 80 کیلوگرمی بود و فقط افاغنه می‌پذیرفتند، آنها را حمل کنند؛ حذف لزوم مراجعه 15 هزار نانوا برای دریافت حواله آرد و ارسال آن به طریق پستی تا نانواخانه‌ها؛ حذف یارانه نزدیک به 200 کارخانه ماکارونی که سهمیه آرد یارانه‌ای را به‌صورت غیرقانونی در بازار آزاد می‌فروختند و ماکارونی‌های غیرکیفی را به‌صورت محدود و صوری تولید می‌کردند یا متعهد کردن کارخانه‌های تازه‌تأسیس آرد به مجهز کردن سیستم‌های حمل آرد به بونکر -جای کیسه‌های پروپلینی - و... اشاره کرد.

لازم به ذکر است، این آیین ساعت 15 فردا پنجشنبه 13 شهریور ماه 93 با حضور مدیران دولتی و بخش خصوصی آرد و نان کشور در دانشکده صنایع غلات قائم(عج) تهران برگزار می‌شود.
کد خبر c88fb3fe64aa41f5a22f966fdb36db16

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =