مواد غذایی> «آقا ببخشید، ساندویچ رویال ویژه چی توش داره؟»، «دستت درد نکنه، توی یکیشون خیارشور نذار، به یکیشون هم سس نزن»، «ای بابا یادم رفت بگم گوجه نذاره. حالا باید ساندویچ رو باز کنم تا گوجه‌ها رو در بیاریم»، دیالوگ‌هایی از این قبیل، با کمی شدت و ضعف، تبدیل شده به بخشی از پروسه‌ی کسالت بار ایستادن در صف ساندویچی‌ها و سفارش غذایی که خوردنش 5 دقیقه طول می‌کشد و سفارش دادن و انتظار کشیدنش نیم ساعت.

شاید رژیم داشته باشید و نخواهید ساندویچ‌تان پنیر داشته باشد. شاید به سس خردل حساسیت داشته باشید. شاید بخواهید بجای نان سفید، نان جو میل کنید. شاید اصلا طعم پیاز خام در ساندویچ را نپسندید. شاید حوصله‌ی پرس و جو کردن در مورد محتویات ساندویچ مخصوص و رویال و ویژه و اسپشیال را نداشته باشید. اگر مشتری دائمی نباشید، باید هر بار با صاحب ساندویچی سر و کله بزنید و در اکثر مواقع هم به نتیجه دلخواه نرسید و گاهی وارد یک مشاجره‌ی بی‌سرانجام شوید. شاید شما هم بارها زیر لب زمزمه کرده باشید «کاش می‌رفت کنار، می‌ذاشت هرچی خودم دلم میخواد لای نون بذارم» به شما می‌گوییم که نه لازم به زمزمه است و نه حتی اینکه بخواهید دیگر به این جمله فکر کنید! فقط کافی ا‌ست سری به «ساب‌وی»، واقع در باشگاه انقلاب، بزنید و خودتان، البته با کمک دست‌های هنرمند آشپز، ساندویچ‌تان را آماده کنید.




ساب‌وى در يكى از بهترين فودكورت‌هاى كشور، واقع در مجموعه ورزشى انقلاب، شروع به کار کرد. گروه ساب‌وی این رستوران را پس از دوازده سال تجربه همکاری با شعب متعددى از رستوران‌های ساب‌وی واقع در انگلستان و آسياى شرقى، راه اندازى و افتتاح کردند، با این امید که نحوه‌ی سرویس دهی خاص آن را به ایران بیاورند. اما برخلاف موافقت‌هاى‌ اوليه و نامه‌نگاری‌های چندین ماهه‌ و با توجه به شرايط و روابط اقتصادى و بازرگانى با غرب، ثبت بعنوان نماينده رسمى رستوران‌هاى زنجيره‌اى ساب‌وى به گونه‌اى ديگر رقم خورد و در نهایت موجب تغيير در لوگوی آن جهت فعاليت در ايران گرديد.
درخواست و استقبال فراوان مردم، اين گروه را بر آن گمارد که اين نوع شيوه جديد و سالم غذايى را با در نظر گرفتن منافع كشور عزيزمان توسعه دهند و علاوه بر گسترش و افتتاح شعب مختلف در سطح شهر، شروعی باشند برای آغاز به کار دیگر برندهای درجه یک جهان در ایران. لازم به ذكر است كليه مواد اوليه جهت توليد و تهيه سس‌ها و طعم دهنده ها توسط شركت ساب‌وى از طريق كشورهاى امارات و تركيه به ايران وارد مى‌گردد و اين شعبه هر ماهه گزارش كيفي برابر با استانداردهاى این برند تهيه و ارسال مى‌كند.




تفاوت ساب‌وی در چیست؟

برای انتخاب ساندویچ در ساب‌وی یک پروسه‌ی هیجان‌انگیز در پیش خواهید داشت. ابتدا نان‌تان را از بین پنج مدل نان تر و تازه انتخاب می‌کنید. نان ایتالیایی، نان ایتالیایی با سبزیجات، نان سبزیجات و پارمزان، نان کنجدی و نان جو. انواع نان‌های موجود در ساب‌وی، هر روز در دو نوبت، در نانوایی اختصاصی ساب‌وی تهیه و پخته شده و در نهایت در رستوران سرو می‌شوند. سپس نوبت به بخش وسوسه‌انگیز ماجرا، یعنی گوشت‌ها می‌رسد‌؛ مرغ‌های تندوری، باربیکیو، تریاکی، میلانو پستو و پاپریکا، تن ماهی، ژامبون بوقلمون و البته استیک کلاسیک و استیک قارچ، همگی گوشت‌های لذیذی هستند که با بهترین مواد مزه‌دار شده و آماده‌اندتا به فرمان شما در نان انتخابی‌تان قرار گیرند. حالا می‌رویم سراغ پنیر؛ دوست دارید پنیرتان گودا باشد یا موتزارلا؟ شاید هم چدار را ترجیح می‌دهید! بعد از انتخاب پنیر، باید چند دقیقه منتظر بمانید تا ساندویچتان سری به فر بزند و برگردد!حالا وقت سبزیجات است. همگی تر و تازه و با یک دنیا تنوع! از اسفناج گرفته تا کاهوی بنفش، از کرفس تا ریحان، از آووکادو تا جوانه‌ی گندم، از گردوی کاراملی تا بادام و دارچین. آنقدر متنوع که یار همیشگی ساندویچ‌ها یعنی گوجه و خیارشور دیگر چندان به چشم نمی‌آیند! ساندویچ شما تقریباً آماده است. کافی‌ست سس محبوبتان را به عنوان یک پایان خوشمزه انتخاب کنید، کمی هم وقت برای انتخاب سالاد صرف کنید، تا بالاخره جذاب‌ترین قسمت ماجرا، یعنی خوردن ساندویچ هیجان‌انگیزتانشروع شود!
نگران نباشید! با این همه تنوع امکان سردرگمی برای هر کسی وجود دارد. ممکن است حتی ندانید سبزیجات مناسب برای مرغ تندوری کدام است یا برای استیک بهتر است از کدام سس استفاده کنید. خیال‌تان راحت باشد. کافی‌ است از آشپزهای حرفه‌ای ساب‌وی بخواهید که مناسب‌ترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهند تا با اطمینان بیشتر ساندویچ‌تان را بسازید.
بد نیست بدانید که در ساندویچ‌ها و سالادهای ساب‌وی هیچ‌ روغنی بجز روغن زیتون بکار نمی‌رود. گوشت‌های استفاده شده در ساب‌وی همگی بدون هورمون و آنتی بیوتیک بوده و مرغ‌ها به‌جای قفس در مزارع باز نگه‌داری شده و به جای هورمون دانه می‌خورند! شاید برای همین است که ساب‌وی اولین شعبه خود را در باشگاه انقلاب و در میان انبوهی از ورزشکاران و کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند، افتتاح کرده است.چرا که اساس کار ساب‌وی احترام به سلامتی و تغذیه سالم است. برای اینکه خیالتان راحت‌تر شود باید به این نکته نیز اشاره کرد که کالری هر ساندویچ، که توسط دکتر تغذیه‌ی مشاور این رستوران محاسبه می‌شود، در منو درج شده است.

صبحانه با چشم‌انداز زمین گلف!

ساب‌وی که این روزها یکی از شلوغ‌ترین و پر مشتری‌ترین رستوران‌های فودکورت باشگاه انقلاب است، یک منوی جذاب دیگر نیز برای صبح‌های پرنشاط شما دارد. می‌توانید هر روز بین ساعت 9:00 تا 11:30 برای صرف صبحانه که شامل 4 مدل املت، سالاد میوه و صبحانه ایرانی و البته چای و آب پرتقال طبیعی است به باشگاه انقلاب بیایید و در حالی که از منظره زیبای زمین سرسبز گلف و طبیعت دوست‌داشتنی باشگاه لذت می‌برید، صبحانه‌تان را میل کنید.


تلفن: 26217454
آدرس: سئول، مجموعه ورزشی انقلاب، اول جاده تندرستی، فود کورت


منبع:فیدیلیو
کد خبر d06095132c704d69bd45f500e99cf87c

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فريدون ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    9 6
    سلام ، دوست ارجمند جناب اقاى جمشيدى ، واقعا چه اتفاقى در اين مملكت دارد مى افتد؟ افتخار براى نمايندگى يك برند معروف خارجى ؟ !!!! توجه بفرمائيد نمايندگى و همكارى در توليد يك كار صنعتى نيست. فقط يك ساندويج !!!!!! بخاطر دارم حدود پنجاه سال قبل ( قبل از ولادت جنابعالى) در تهران مقابل دانشگاه و بعضى از سينماهاى تهران ساندويچيهائى داشتيم كه مشترى خودش ميتوانست سبزيجات و سسهاى انتخابى خود را انتخاب كند و حالا ،!!! واقعا چه افتخارى از ورود ، انهم نيم بند ساب وى و مهمتر """ واردات مواد اوليه ، توجه بفرمائيد ، مواد اوليه هسته اى نيست ، مواد اوليه و سس از تركيه و دوبى !!!!!! موفق باشين مزاحم شدم
  • پیام بازرگانی ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    4 4
    فریدون جان نظر دادن راحته..لطف کن یه برند ساندویج ایرانی مثل ساب وی معرفی کن
  • ساب وی ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    7 5
    شما بعنوان بک رسانه خجالت نمیکشید تبلیغ یه برند تقلبی رو میکنید؟! همین ماه پیش ساب وی آمریکا وکیلی رو برای بستن همه 11 ساب وی تقلبی از جمله همین مورد باشگاه انقلاب تعیین کرد. شکایت علیه رسانه های همکار این کلاه برداران هم انجام خواهد شد.
  • فرهاد ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    1 1
    سلام اقا فریدون من یه سوال داشتم ازتون؟ شما تا حالا ساب وی خوردین؟ اصلا شما تا حالا از کشور خارج شدین یا خود داخل کشور رفتین بشینید تست کنین؟ من که شک ندارم هیچ کدوم از این کارا رو انجام داده باشین لطفا در مورد چیزی که نمیدونین نظر ندین!!! به خدا با همین کاراست که هیچی نشدیم