۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
مواد غذایی> ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را متوقف و در بازرسی از آن ها 20 هزار کیلوگرم گردوی قاچاق کشف کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا زارعي گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس با تشديد اقدامات كنترلي در محورهاي مواصلاتي منتهي به استان همدان به دو دستگاه کاميون باري که در حال حرکت در محور غار عليصدر بودند، مشکوک و جهت بازرسي هر دو خودرو را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از خودروهاي موصوف مشخص شد هر دو خودرو حامل گردوی قاچاق بدون مدارک و مجوز حمل هستند که هر دو خودرو به اداره مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان همدان گفت: پس از تخليه بار و مشخص شدن وزن آن ها مقدار 20 هزار كيلوگرم گردوي خارجي به ارزش تقريبي دو ميليارد ريال كشف و رانندگان خودروها دستگير شدند.


منبع:خبر آنلاین
کد خبر d80d1c31bb054deda7505c13b894269a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    ایران یکی از تولیدکنندگان گردو در جهان است. واقعا متاسفم که گردو در کشور ما باید اینقدر گران باشد و از اینطرف توسط یک عده سودجو قاچاق شود به کشور عراق و غیره که احتمالا به دست دشمنان اسلام هم می رسد. چه بسیار گروهایی که در مغازه ها و انبارها خراب می شوندو می پوسند و سیاه می شوند ولی حاضر نیستند به این مردم با قیمت کمتری بدهند و مردم قدرت خرید ندارند گردو برای سلامتی مفید است و مرف آن در جامعه باعث سلامت مردم و کم شدن بیماری ها و در نتیجه کاهش هزینه های درمان می شود! قابل توجه مسئولین کشاورزی