وزیر جهاد کشاورزی یک‌شنبه‌شب با حضور در برنامه "پایش" به پرسش‌های مطرح‌شده بهره‌برداران بخش کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مدیر روابط عمومی برنامه پایش با اعلام این خبر گفت: از آنجا که بخش کشاورزی پس از نظام بانکی مطابق نظرسنجی‌های انجام‌شده در این برنامه دارای بیشترین مشکل بود، این‌بار وزیر جهاد کشاورزی میهمان ویژه این برنامه شد.

هادی شریفی افزود: یک‌شنبه (25 آبان‌ماه سال جاری) از ساعت 23:15، وزیر جهاد کشاورزی بیش از یک ساعت میهمان برنامه پایش خواهد بود و پاسخگوی مشکلات بخش فوق است.

وی خاطرنشان کرد: از هر دری که مربوط به کشاورزی باشد، از وزیر جهاد کشاورزی پرسش می‌شود.

مدیر روابط عمومی برنامه پایش ادامه داد: این برنامه در راستای کاهش مشکلات کسب و کار کشور، هربار میزبان یکی از مسئولان خواهد بود و در این راستا علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شبکه اجتماعی پایش، پرسش‌های خود را ارسال کنند تا در فرصت مقتضی از وزیر جهاد کشاورزی پرسش شود.

شریفی تصریح کرد: در صورتی که تعداد پرسش‌ها بیش از زمان پیش‌بینی‌شده باشد، پاسخ‌ها از سوی روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اخذ شده و تا پایان هفته جاری به سمع و نظر مردم می‌رسد.

وی یادآور شد: تعیین نرخ خریدهای تضمینی به‌عنوان پرسش نظرسنجی این برنامه تعیین شده که دو گروه کشاورز و مصرف‌کننده را به‌عنوان مخاطبان در نظر گرفته است.

شریفی تأکید کرد: یکی از مشکلات کشاورزان که بارها از طریق این شبکه عنوان شده است، مربوط به صندوق توسعه ملی و اختصاص تسهیلات به بخش کشاورزی است که تاکنون مبلغی از آن برای این بخش آزاد نشده است که در این راستا، نامه‌نگاری‌هایی با ارگان ذی‌ربط انجام شده که در این برنامه وزیر جهاد کشاورزی توضیح بیشتری می‌دهد.
کد خبر dbd80112eeaa483687b76d8d6dfb7a37

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =