مواد غذایی> در سطح تهران به جز شمیرانات حدود 2 هزار و 800 واحد با مجوز فعالیت می کنند که با همت فعالان صنف اغذیه، فست فودهایی مجهزتر و مدرن تر هستند.

اسدالله احمدی شهریور، رییس اتحادیه اغذیه فروشان ضمن بیان این مطلب در رابطه با خبرهای منتشر شده از ورود شرکت مک دونالد به ایران اظهار داشت : به تازگی خبرهایی مبنی بر ورود این فست فود به کشور منشر شده است اما این اخبار اساس نداشته و اینگونه نقل قول ها صحت ندارد.

وی ادامه داد: در ایام قبل از انقلاب این فست فودها در کشور حضور داشتند اما بعد ازانقلاب فست فودهای مک دونالد در کشور بسته شد و با همت فعالان صنف اغذیه فست فودهایی مجهزتر، مدرن تر و با بهترین مواد اولیه درکشور بازگشایی شد ، به نحوی که دیگرنیازی به وجود چنین فست فودهایی در کشور احساس نشد .

ريیس اتحادیه اغذیه فروشان ابراز داشت :در حال حاضر نیز ورود فست فودهای مک دونالد به ایران غیر ممکن و این مساله در حد شایعه بوده است .

احمدی شهریور در رابطه با تعداد فست فودهای تهران بیان کرد: در سطح تهران به جز شمیرانات حدود 2هزار و 800 واحد با مجوز فعالیت می کنند و در کنار این تعداد نیز حدود 300 تا 400 فست فود فاقد مجوز در حال فعالیت هستند که به این واحدها اخطار ارايه شده تا اقدام به دریافت مجوز کنند و در صورت عدم اقدام به دریافت مجوز جلوی فعالیت آنها گرفته خواهد شد.


منبع:تیتر20
کد خبر de3c04ae0fd0424e96509da92178c52e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =