کشاورزی> مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان بررسی روند بازار شیر و محصولات لبنی در نیمه دوم فروردین، گفت: در صورت کسب نتایج مطلوب در مورد روند و نحوه ادامه خرید تضمینی شیرخام تصمیم‌گیری می‌شود.


حسین صفایی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در مورد ادامه طرح روند خرید تضمینی (حمایتی) شیر از تولید‌کنندگان در سال جاری، گفت: خرید تضمینی (حمایتی) شیر هم‌اکنون در حال انجام است، اما ممکن است در مورد آن تجدید‌نظر صورت گیرد.

وی افزود: در نیمه دوم فروردین ماه بازار شیر و محصولات لبنی مورد بررسی قرار می‌گیرد، تا مشخص شود که شیر‌خام با چه قیمتی به دست تولید‌کنندگان محصولات لبنی می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: در صورت بررسی و کسب نتایج مطلوب اگر لازم باشد، در مورد روند و نحوه ادامه خرید تضمینی (حمایتی) شیرخام تصمیم‌گیری می‌شود.

صفایی با بیان اینکه بخشی از شیرخام خریداری شده به شیر خشک تبدیل شده است، گفت: تاکنون تولیدات شیر خشک 2 کارخانه از کارخانه‌های طرف‌قرارداد سازمان تعاون روستایی صادر شده است.

وی در مورد میزان این صادرات اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: احتمالا شیر خشک‌های تولیدی به کشورهای روسیه و چین صادر شده است.

منبع:فارس
کد خبر e038296c79b1481094042c3f43b117eb

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =