۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مواد غذایی> سخنگوی دولت تاکید کرد: حذف یارانه نان مردم از مبلغ ٤٥هزار ٥٠٠ تومان نادرست است و چنین تصمیمی در دولت وجود ندارد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به شایعه حذف یارانه نان  اظهار داشت: حذف یارانه نان مردم از مبلغ ٤٥هزار ٥٠٠ تومان نادرست است و چنین تصمیمی در دولت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ساعت کاری در ماه رمضان تغییر نمیکند، افزود: دولت تمامی اسناد تخلفات دولت گذشته را به قوه قضاییه ارجاع داده است.

نوبخت ادامه داد: بخشی از دارایی های بابک زنجانی بصورت تملیک به دولت بازگشته است اما اطلاع دقیقی از رقم بازگشت بدهی وی به خزانه ندارم.

سخنگوی دولت درخصوص تهدید گروهی برای برگزاری راهپیمایی در روز بازی والیبال ایران و امریکا در اعتراض به حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: دولت اجازه برگزاری چنین تجمعی نخواهد داد و اگر برخلاف اجازه دولت راهپیمایی شود، قوه قضاییه با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

نوبخت به سخنان اخیر رئیس جمهور در روز محیط زیست اشاره کردو گفت: منظور رئیس جمهور درباره تحریم‌ها این بود که تحریم‌ها ظالمانه است وکسانی که حتی نسبت به محیط زیست هم این تحریم‌ها را اعمال می‌کنند،نمی‌توانند خود رامدافع حقوق بشر نشان دهند.

منبع:تسنیم
کد خبر e06392b625584ad98c1754cd3957531f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =