مواد غذایی> عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دست دلالان باید از بازار شب عید کوتاه شود، گفت:هیچ مشکل و کمبودی در بازار وجود ندارد و تنها مدیریت و نظارت بر عرضه نیاز است تا محصولات به دست مصرف کننده واقعی برسد.


حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه نمایشگاه بهاره برای کمک به وضعیت توزیع و اقشار کم درآمد جامعه است، گفت:کسبه و بنکداران  نباید در این بین متضرر شوند،بلکه باید خلأها توسط این نمایشگاه پوشش داده شود و تنظیم بازار از سوی دولت انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ثبات قیمت ها در بازار شب عید افزود:وزارت صنعت و کشاورزی باید با هماهنگی یکدیگر بازار شب عید را تنظیم کنند و بر تمامی صنوف نظارت موثر داشته باشند، که وظیفه اصلی تنظیم بازار به عهده این دو وزارتخانه است.

دولت باید به عادلانه کردن قیمت ها کمک کند

فولادگر ادامه داد:موانع تولید باید برطرف شود تا قانون عرضه و تفاضا بر بازارحاکم شود و دولت تنها باید نقش نظارتی داشته و به عادلانه کردن قیمت ها کمک کند.

وی با اشاره به ذخیره سازی تولیدات داخلی  برای بازار شب عید یادآور شد:هیچ مشکل و کمبودی در بازار وجود ندارد و تنها مدیریت و نظارت بر عرضه نیاز است تا محصولات به دست مصرف کننده واقعی برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دست دلالان باید از بازار شب عید کوتاه شود، تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از رشد قیمت ها در شب عید تشدید نظارت ها و توجه به تولیدات داخلی است، که با نظارت های مداوم و لحظه ای از افزایش قیمت ها جلوگیری می شود.

منبع:خانه ملت
کد خبر e15191faafd5437ba419efcb5ac36162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =