معاون وزیر بهداشت برای ارائه توضیحات به بازپرس پرونده خمیرهای مرغ و برنج، روز سه‌شنبه در دادسرای کارکنان دولت حاضر می‌شود.


16 مهر ماه سال جاری بود که تعدادی از وکلای دادگستری از معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل نداشتن نظارت بر تولید خمیر مرغ و خمیر برنج به دستگاه قضا شکایت کردند.

مصطفی ترک همدانی همان روز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اظهارداشت: در ادامه رسیدگی به پرونده محصولات لبنی دارای روغن پالم، از مراجع قضایی تقاضا کردیم تا به موضوع خمیر برنج و خمیر مرغ که بهداشت سلامت مردم را تهدید می‌کند نیز رسیدگی کند.

براساس اظهارات این وکیل دادگستری، این شکایت به شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد و بازپرس نیز دستور ارجاع موضوع به کارشناسی را داد تا کارشناسان نظر خود را درباره درستی یا نادرستی آلوده بودن این محصولات اعلام کنند.

وی در مورد خمیر برنج گفت: متأسفانه برخی کارخانه‌ها برنج های نیم دانه را خمیر و با دستگاه‌های حاصل آن را تبدیل به برنج معمولی یا همان دانه بلند کرده و تحت عنوان برنج با کیفیت ایرانی به فروش می‌رسانند.

در همین رابطه یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس از احضار یکی از معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دادسرای کارکنان دولت خبر داد.

وی افزود: این معاون وزیر روز سه شنبه 11 آذرماه برای ارائه توضیحات تکمیلی نزد بازپرس پرونده حاضر خواهد شد.

منبع:فارس
کد خبر e57e80d90d354bc99d2fff19f7333c00

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند آگاه ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    وقتی که آزمایشگاه به اصطلاح مرجع زیر دست خود این معاون وزیر است کار وی خیلی آسان است زیرا این آزمایشگاه زیر دست وی هیچ وقت علیه وی گزارش منتشر نخواهد کرد و طبعا براحتی وی تبرئه میشود آقایون وکلا دلیر خودتون رو خسته نکنید اینها هر کار بخواهند میکنند زیرا هیچ نهاد ناظر تخصصی روی کار غذا دارو نظارت ندارد.