۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
مواد غذایی> زردچوبه یکی از ادویه جات های پر خاصیتی است که از زمانهای قدیم در هند مورد استفاده فراوان قرار گرفته است.

در حال حاضر نیز به طور علمی ثابت شده است که زردچوبه در پیشگیری و درمان سرطانها و زوال عقل کاربرد دارد. حال طرز تهیه یک نوع چای ارائه میگردد که به طور معجزه آسایی در درمان 50 بیماری نقش مهمی را ایفا می کند.

زردچوبه یکی از ادویه جات های پر خاصیتی است که از زمانهای قدیم در هند مورد استفاده فراوان قرار گرفته است. از خواص این ادویه می توان به پاکسازی راحت سموم از بدن، بهبودی حالت تهوع، استفراغ و دیگر بیماری ها اشاره کرد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر نیز به طور علمی ثابت شده است که زردچوبه در پیشگیری و درمان سرطانها و زوال عقل کاربرد دارد. حال طرز تهیه یک نوع چای ارائه میگردد که به طور معجزه آسایی در درمان 50 بیماری نقش مهمی را ایفا می کند.

مواد لازم:
 نصف قاشق غذاخوری از هر کدام از زنجبیل، میخک و دارچین/ 1.6قاشق غذاخوری زردچوبه/ نصف لیوان شیر/ مقداری عسل به مقدار دلخواه/ مقدار اندکی هل/ یک لیوان و نصفی آب

طرز تهیه:
یک لیوان و نصفی آب را به مخلوط مواد ذکرشده اضافه کنید. از آنجا ک در این چای ادویه ها را به صورت دانه هایشان مصرف می کنید لذا لازم است که تا به جوش آمدن آن (حدود 5دقیقه) صبر کنید.مواد را به خوبی هم زده و شیر داغ را به آن اضافه کنید.گفتنی است که در روزهای طولانی مدت و خسته کننده می توان از این چای به تعداد دفعات نامحدود استفاده کرد.
کد خبر eedfbab7090247248b08180830e84581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =